[verwijderd] Iemand in de buurt is zo lekker aan het koken, ik herken de geur maar kan het niet thuisbrengen. Ik wil het ook eten, maar kan moeilijk gaan aanbellen bij alle appartementen rondom ons heen om te vragen wat het is en of we mee mogen eten π
[verwijderd] [verwijderd] ineens schiet het me te binnen! Het was Rendang! π Ben zo blij dat ik het nu eindelijk weet haha
Torretjeee π· Nou hij is weer beter gelukkig. Hij was wel om 06.00 uur al wakker, hij ging alle zwemkleding vast even pakken. En daarna heeft hij al zijn kleding netjes opgevouwen en in de tas gedaan π.
Marshmallow Lumihiutale tas al nagekeken. Ik ben bang dat ik de chocolade in de winkel heb laten liggen. Ik had er zoveel zin in.
[verwijderd] Ik ben zo moe dat ik eigenlijk geneigd ben karate af te zeggen, maar moet sowieso nog een boodschap halen dus dan moet ik er toch uit. Maar oh man, ik kom echt niet van de bank af...
[verwijderd] We hebben zo'n enorme opblaasbare F-ballon en iedere keer dat ik me omdraai schrik ik me de pleures van dat ding π
Micchan [verwijderd] Sorry lees het nu pas. Had zin in de dierentuin of zwemmen of naar het bos ofzo. Uiteindelijk niets gedaan omdat zoon weer koorts heeft. Kan ik nadenken tot volgend weekend. π