• [verwijderd]

iMoeder daar heb ik een tijd terug naar gekeken, maar thuiswerk hier vraagt om een rijbewijs en een eigen auto om de producten op te halen en af te leveren. Meer dan dat soort simpele dingen durf ik met mijn gebrek aan concentratie nog niet aan, ik krijg mijn instagrampagina al niet eens bijgehouden momenteel 😒

[verwijderd] Wat bij mij meteen opkomt... waarom zou je niet een paar uurtjes per week bij de kringloopwinkel gaan werken. Met jouw gevoel voor styling kan je daar hele leuke dingen doen. En omdat er zoveel doorloop is kan je steeds weer wat nieuws verzinnen en tentoonstellen.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Bloem het enige waar ik een grotere hekel aan heb dan aan kringloopwinkels zijn champignons 🤔🤣

Werken is sowieso geen optie nu, over 3 weken start mijn therapie weer.

• [verwijderd]

Bloem dankjewel 😘

• [verwijderd]

[verwijderd] zelfde als ik al had hoor, schematherapie en emdr, alleen een andere psycholoog omdat de oude weg is.

• [verwijderd]

[verwijderd] Ja, ik wist dat je een nieuwe psycholoog kreeg, maar wist niet of je dezelfde therapie zou voortzetten of een nieuwe therapie zou beginnen. Vind je dat je baat hebt bij shematherapie?

• [verwijderd]

[verwijderd] nee is gewoon hetzelfde, praktijk, therapie en regiebehandelaar zijn onveranderd gebleven. Ik vind de schematherapie erg fijn, helemaal in combinatie met de emdr! Merk ook echt wel veel verschil hoor, al heb ik nog wel een flinke weg te gaan. Frequentie van de paniekaanvallen zijn flink afgenomen, pleinvrees is een heel stuk minder, minder flashbacks en nachtmerries..
          Ben alleen nog erg snel overprikkeld, prikkelbaar en heb flinke concentratieproblemen (kan alleen tv kijken met alle lampen uit, niet langer dan een uur per dag lezen etc), maar over het algemeen zit er wel echt een stijgende lijn in!

Ik kan niet tinderen als ik Disney stream op mijn tv. Irritant!

[verwijderd] grappig, klopt nog best goed
            You got: Honesty

You’re attracted to honesty. You’re looking for a partner who isn’t afraid to tell you like it is. You love someone who will be honest and sincere with you, no matter the consequences.

[verwijderd] haha, ik ben met een man die aan onderstaand voldoet getrouwd.

You got: Intelligence
            You’re attracted to intelligence. You’re looking for a partner who will challenge you and teach you new things. There’s nothing you love more than someone who isn’t afraid to be the smartest person in the room.

• [verwijderd]

sjorsje die had ik ook! Toch denk ik dat die van @Marshmallow beter bij mij past. Misschien toch niet zo betrouwbaar als ik dacht 🤔

Ik had deze. Klopt wel beetje, ik ga meer voor humor.

Er zijn zo veel mensen met mijn voornaam dat ik nu het maximaal toegestane aantal heb uitgenodigd voor mijn widm-poule, waaronder iemand die ook nog exact dezelfde achternaam heeft, en nu is ook nog eens een naamgenoot nog een andere poule gestart. Ik wou dat ik een bijzonderdere naam had, dat zou de boel/poule een stuk overzichtelijker maken.

Ik twijfel om dit jaar toch echt naar de Handwerk beurs te gaan in februari.
              Lijkt mij wel leuk, maar als het nou tóch niets is voor mij...

Iemand misschien ervaringen? Of uit de kennissenkring?