[verwijderd]
[verwijderd] Vanavond en dan alfabetische beginnen?
[verwijderd] Vanavond en dan alfabetische beginnen?
[verwijderd] moet vanavond nog 6 afleveringen van een andere serie, moet nog een week houserules/blok terug kijken voordat hij van uitzending gemist af gaat, morgen zit ik waarschijnlijk in de bioscoop, dus dan heb ik nog 5 dagen om 3 series te kijken voordat the Witcher er op staat
En dan het nieuwe seizoen van You en dan Messiah en dan het nieuwe seizoen van legends of tomorrow, allemaal in 2 weken tijd
[verwijderd] dat wordt nachtwerk.
[verwijderd] slaap is overschat
[verwijderd] Maar die series staan er toch wel langer dan 2 weken op?
Lumihiutale jawel... maar ik wacht er al zo lang op, nu wil ik ze allemaal tegelijk zien
[verwijderd] Dracula komt 4 januari op Netflix!
Shit, shit, shit.
Ik ben mijn boek vergeten en ik had net zin om te lezen
Ik heb een kusjeslimiet ingesteld voor mijn man. Die man kust me zovaak! En volgens mij is het vooral gewoonte. Ik kan de man niet passeren zonder een kus te krijgen.
Of het nu werkt of niet, we hebben er iig veel lol om.
[verwijderd] Ik moet binnen een paar dagen nog twee StarWars films herhalen want ga dit weekend naar de nieuwe.
iMoeder dat wordt ook haasten dan! Veel plezier alvast
Ik lig redelijk op schema, loop bij met houserules/blok, kan de bios afvinken en heb gisteren virgin river afgekeken. Vanavond beginnen aan v wars.
[verwijderd] wat vindt jij van virgin river? Ik heb de eerste afleveringen gebinged, maar toen werd ik helemaal gek van die schreeuwende stem van die burgemeester.
Weet dat het bij haar typetje hoort, maar pff wat irritant.
Toen ben ik dus gestopt met kijken
Blue ik vond hem wel leuk! Wel een erg hoog hallmark gehalte, maar mag af en toe wel. Die burgemeester wordt wat zachter tegen het einde, er gebeurd iets waardoor ze wat menselijker wordt.
Het is bizar hoe snel ik gewend ben aan een wekelijkse schoonmaakster.
Echt balen dat ze nu een maand op vakantie is!
Ik heb m'n nagels gelakt in goud met een glittertje, alleen die glitter zie ik dus nu overal m'n broek en shirt zitten helemaal onder de glitters!
Mijn pakketje komt morgen al in plaats van maandag, dus nu moet ik een alternatief gaan bedenken omdat ik morgen maar een klein gedeelte van de dag thuis ben. En natuurlijk kan ik hem gewoon inplannen op maandag, maar dat vind ik stom, want had het dan gewoon op maandag gehouden en mij niet die verantwoordelijkheid gegeven om me te laten nadenken over wat het beste uitkomt.
Ik heb zin om schandalig veel geld uit te geven, maar 1) ik heb niet schandalig veel geld en 2) ik weet niet goed waaraan dan.
Rietjesbeker Hier net zo