[verwijderd] tomatensoep zonder tomaat is toch gewoon boullion? Of bedoel je de stukjes alleen? Die pureer ik gewoon met de staafmixer 🙂

• [verwijderd]

Sevenof9 ja die stukjes zijn vies. Ik zeef ze er zoveel mogelijk uit maar er zijn altijd van die sneaky rotzakken die erdoorheen glippen.

Ik heb zin in bitterballen

5 dagen later

Levensgroot dilemma hier. Greenleaf en mars hebben beide een nieuw seizoen op Netflix staan maar welke kijk ik eerst?? đŸ¤¯

• [verwijderd]

Lumihiutale ja pureren is zeker een idee! Zelf maken niet, tomatensoep eten we alleen als het snel en makkelijk eten is omdat er iemand moet sporten ofzo 😉

Cactusje Tomaten met knoflook een half uur in de oven,daarna met bouillon een kwartier laten koken,dan pureren en klaar is je soep 😄

Lumihiutale
            Haha! Ik kook eerst de kippenpoten goed gaar en gebruik dat vocht als bouillon. Daar kook ik de tomaten e.d. weer in voor de staafmixer erin gaat en dan moet die stomme kip nog natuurlijk.. Ik maak de soep alleen in het weekend en dan een dag van tevoren, dan vind ik hem lekkerder.

Cactusje Kip in tomatensoep? Die had ik nog niet eerder gehoord 😄 Maar zo duurt het inderdaad langer 😊

Lumihiutale
                Ja, ik maak altijd Chinese tomatensoep. En wij houden ook wel van vlees dus dat mag in een soepje niet ontbreken.