[verwijderd] Snap dat het lastig is zo met de scheiding, maar gelukkig toch wat eraf!
[verwijderd] ja als je veel beweegt moet je ook genoeg eten! Ik vind soms ook dat ik veel eet als ik sommige lijstjes lees, maar ja, fiets een uur en wandel een uur per dag, dan moet je wel genoeg eten.
Oh oude foto's zijn echt erg.... baal ook vooral van foto's van nu. Maar komt goed, we zijn ermee bezig! ๐
Pietje1987 Mooi, er weer tegenaan! Lekker genoten van het weekend dus, ook belangrijk!
Sprankeltje sterkte met afwachten op de uitslag, slopend is dat altijd. Hoop dat het meevalt!
Jeanine89 hopelijk ben je vandaag uit de 80 bij de sportschool!
[verwijderd] Nou hopelijk zorgt de buikgriep ervoor dat je gewicht een beetje meevalt ๐
Elsie89 klinkt lekker die krosti ๐
Netjes weer 700 gram eraf!
Wat een lekker menu van gister ๐
Femkes oh wat balen! Snap dat het spieren kunnen zijn, maar met dat gewicht wil je toch gewoon kilo's kwijt... (we zitten qua gewicht en streven ongeveer gelijk).
Kyra73 wat een mooi resultaat deze week!
Luca75 niet motiverend, maar wel wat eraf. Ik gebruik psylliumvezels, van de kruidvat. Wel een vies prutje, de smaak niet, maar de substantie. Maar werkt voor mij erg goed. Je ontlasting kan wel een beetje slijmerig/glibberig worden, niet van schrikken. En je moet er genoeg bij drinken. Ik neem het bijna elke ochtend.
[verwijderd] heel netjes!!!
[verwijderd] ook heel netjes! ๐๏ธ
[verwijderd] ja ik moet ook niet te streng zijn. Ben vandaag alweer de fout in gegaan, echt balen. Maar ja, jammer dan en morgen weer goed oppakken. Vandaag op tijd naar bed zodat ik vanavond niet verder de fout in ga ๐
Fijn dat je wel aan de lichaam merkt dat het goed gaat! Inderdaad gewoon volhouden, we komen er wel ๐
Robije heel veel succes! Je kan het!