[verwijderd]
Sevenof9 je kon wel een zus van me zijn haha
Heb precies hetzelfde
Als ik een tijdje bepaalde dingen niet eet heb ik er geen behoefte meer aan , 1x iets wel eten en ik ga los
Sevenof9 je kon wel een zus van me zijn haha
Heb precies hetzelfde
Als ik een tijdje bepaalde dingen niet eet heb ik er geen behoefte meer aan , 1x iets wel eten en ik ga los
Ik gok ook dat het meeste vocht is wat ik nu ben aangekomen.
Heb alles behalve verantwoord gegeten
Mijn menu voor vandaag:
Sevenof9 maar het is niet perse een craving, maar ik vind het gewoon lekker! Lekkere smaak, hmm. Daar ga ik toch geen nee tegen zeggen?
Tis niet dat ik perse suiker moet, ik ben eigenlijk helemaal geen zoetekauw.
Of zit ik hier nu m'n kop in het zand te steken
[verwijderd] maar als het alleen maar een lekkere smaak is, dan kun je toch iets anders nemen wat wel gezond is en ook een lekkere smaak heeft? Ik denk dat het wel meer is dan dat ik herken het ook bij mezelf hoor.
Artemis, je schrijft dat je een heel groot stuk had. Neem dan een klein stukje en eet dat heel langzaam op.
Ik heb fit en slank gedaan. Daar werd gezegd dat je alleen iets moet nemen als het echt een 10 waard is. Was die taart dat voor jou?
[verwijderd] vraag dan een half puntje en bij 2 verjaardagen beslis ik bijvoorbeeld dat ik alleen bij de 2e een stukje neem dan heb ik wat om naar uit te kijken.
[verwijderd] Ik ook!
Kyra73 goed dat je gewicht omlaag gaat! Ook al gaat het niet zo snel, als het er maar af gaat!
[verwijderd] ik vind dat ook heel moeilijk hoor, verjaardagen, bezoekjes en uit eten... ik zou kiezen voor een klein stukje taart, en verder heel beperkt houden qua hapjes/nootjes. Maar ik ga daar ook vaak de fout in, iets met gezelligheid ofzo (en soms verveling). [verwijderd] ik denk dat het toch wel een soort van craving is, anders zou je maar een klein stukje nemen en niet nog een stuk taart, toch? Maar ik vind het ook moeilijk om suikers te laten staan, maar dat zit echt in mijn hoofd. Ik gun mezelf elke avond gewoon een stukje chocola
Hier gaat het lekker, ga weer richting die 90,5 van zaterdag, nu volhouden!!! En vooral ook in het weekend. Hebben misschien wel een high tea, maar dan maar rustig aan mee doen, maar weet nu al dat het lastig gaat worden...
Ik ga zo even aan de slag met de tabel.
Hier de tabel, roep maar als ik iets vergeten ben of als er iets verkeerd staat, of als iemand toch nog heeft gewogen in de tussentijd
Mooi overzicht weer @Snoopy1979
Allemaal weer veel succes gewenst deze week.
Doen jullie nog wat als je een weegdoel bereikt? Ik moet natuurlijk heel veel kwijt en daarom heb ik het in kleine stukjes opgedeeld. Ik vind het fijn om dan ergens naar uit te kijken en mijzelf te belonen. Als ik straks mijn eerste doel bereik dan koop ik Harry Potter and the Chamber of Secrets in de mooie geïllustreerde versie. Daar kan ik nu al naar uitkijken.
Kyra73 ik heb geen beloning voor mezelf, ja, minder wegen en ik ben nog een potje met knoopjes waarvan ik dan de knoopjes van het ene potje naar het andere potje mag doen (1 knoopje is 100 gram). Inclusief stickers bij elke 5 kilo . Maar die is niet up to date, moet ik nog even doen. Verder heb ik weinig wensen, dus lastig. Wil wel graag naar de kapper, misschien maar als beloning doen als ik veilig onder de 90 zit, met 88 ofzo.
Robije dat is een mooi streven! Een fitbit charge 3 zou voor mij een mooie beloning zijn bedenk ik me net! Dank je wel
Femkes ook slim! Ga ik over nadenken of het ook iets voor mij is
Kaatje85 oh dat is wel balen. Nu lekker genieten van je weekendje weg en maandag weer beginnen
Ik heb zaterdag een high tea, heel leuk maar weer lastig! Hebben niet heel veel tijd (1,5 uur) dus hopelijk kan ik dan niet teveel eten . En waarschijnlijk zondag naar mijn schoonouders, ga daar ook te snel wat snoepen/nootjes eten, en we gaan er vaak gourmetten, ook opletten dus. Woog vanochtend 90.3 (200 gram minder dan zaterdag), hoop zaterdag onder de 90 te zitten en dan het weekend goed doorkomen zodat ik onder de 90 blijf!
Ik ga volgende week de lijst een beetje opschonen, er staan er een aantal in die maar 1 of 2 berichten hebben geschreven in dit topic.
Gister weer gewogen, 81.1, daar staat hij in de tabel al op, thuis ben ik lichter, maar hou het gewicht van de sportschool nu aan.
Maandag weer wegen en sporten. Afgelopen week vrij vaak een cheatmeal gehad, nu weer goed eten.
O: 2 volkoren boterhammen met gegrilde ham, en een volkoren cracker met fruitspread.
T: volkoren boterham met kipfilet, halve paprika en wat maïs.
L: 2 volkoren boterhammen met smeerkaas, een volkoren cracker met kipfilet en een glas magere drinkyoghurt.
T: 175 ml magere yoghurt met ananas en een klein handjevol noten.
D: pasta met rundertartaar, groentemix en wat appelmoes
T: kwark met een manderijn
Edit: heb geen beloning bedacht als ik mijn streefdoel heb bereikt. Dan passen al mijn kleren weer, zit ik (hopelijk) goed in mijn vel. Dat is al een beloning. heb in sept. de fitbit charge 2 gekocht, anders was de 3 nu wel een mooie beloning. Wil in juli gewoon een bikini aankunnen.
Hier geen beloning; denk ook niet dat het werkt voor mij. Ga dan niet ineens veel beter aan de slag geloof ik. Anders had ik vast wel wat kunnen bedenken.
Deze week gaat het een stuk minder; chocolade, chips, patat het is allemaal al voorbij gekomen.
Zit morgen ook een vervelend onderzoek aan te komen in het ziekenhuis. Gelukkig was er toen ik belde voor morgen een plekje vrij gekomen dus hoef er niet lang op te wachten. Dit soort dingen spelen voor mij echt een rol bij eten. Het is puur een mentaal dingetje en daar moet ik doorheen.
Nu toch mijn eigen risico er voor dit jaar doorheen gaat overweeg ik toch eens naar een diëtistete gaan. Misschien dat die inzichten kan geven of anders een stok achter de deur kan zijn. Iemand ervaringen ?
Als ik mijn streefgewicht haal dan laat ik een tattoo zetten
Als ik mijn streefgewicht haal ben ik zo ongelooflijk trots op mezelf. Maar dan heb ik ook zo ongelooflijk veel nieuwe kleding nodig, dat dat de beloning zal zijn ik ben inmiddels 6 kilo kwijt maar moet er zeker nog 25 vanaf krijgen