Jeanine89 houd je het vol op zoveel boterhammen in de ochtend/middag, krijg je dan niet snel weer honger? Ik at vroeger ook veel brood maar nu eet ik meestal 2 boterhammen per dag.
Sprankeltje lastig hè dat emo eten. Hoe was het onderzoek vandaag?
Tegen het weekend wordt de drang om te snoepen bij mij steeds groter, zo irritant, want is dus gewoon psychisch. Ben wel blij dat het doordeweeks nu wel goed gaat bij mij. Ik ga vandaag maar op tijd naar bed, in bed nog even mijn taalcursus doen op mijn telefoon en op tijd slapen. En dan morgenochtend wil ik eigenlijk gaan sporten voordat iedereen wakker wordt (maar of ik echt de motivatie/zin kan gaan vinden...6 uur in het weekend is best vroeg 😱), later op de dag high tea dus proberen een klein beetje te compenseren 😉
[verwijderd] ook een mooi doel!
[verwijderd] bij mij is de beloning ook het grootst dat die kilo's weg zijn en ik me fijner voel in mijn lijf en in mijn kleding. Maar extra dingetjes zijn toch ook wel leuk.
[verwijderd] het viel eigenlijk wel mee met de spierpijn! Alleen de dag erna een beetje in mijn benen, met trappen lopen, verder voelden ze vooral heel gespierd dus dat was wel fijn 😉. Vanmiddag had ik echt geen zin om te sporten en vanochtend een uurtje gewandeld, dus vond het wel best.
Diëtiste heb ik ook aan gedacht maar ik weet prima wat ik moet eten, moet het dan alleen wel doen 😉
Qua beloningen, ik zit al zo lang met mijn gewicht te vechten, een beetje extra beloning voor als het nu eens een keer wel lukt vind ik gewoon leuk 🙂. Ben verder helemaal niet materialistisch en heb dus weinig wensen, behalve over een jaar ofzo de fitbit charge 3. En ik heb mijn knoopjes potten weer up to date gemaakt, toch leuk om te doen, je ziet de ene pot steeds leger worden en de ander steeds voller 🙂
Hoe gaat het met jou nu?
Skye niet aankomen is dan al heel fijn! Doe ik je niet na 😉
Hopelijk gaat het vanaf volgende week wat beter!