Rietje88 ik log bij Pokemon altijd in met mijn Gmail account. Hoef dan geen wachtwoord in te geven, maar misschien de eerste keer weer wel? Dat is dan gewoon het emailadres van je Google account.
Goed dat je het weer wil oppakken en er goed over nadenkt wat werkt voor jou. Hier vaak ook veel honger maar ik beweeg ook veel. Ik houd mijn eten bij in de app myfitnesspal, dat werkt voor mij goed. Met ww vind ik het lastig omdat ik zo veel beweeg en zoveel active points heb. Die je beter niet kan opmaken, maar ze niet gebruiken was bij mij met zoveel beweging echt geen optie. En de sla en kikkerwten was ik op een gegeven moment echt beu. Met myfitnesspal eerder veel afgevallen dus ik kan het wel đ. Alleen de discipline is bij mij lastig. Vooral in de weekenden. Ik ontzeg mezelf niets, daar ga ik me alleen maar zielig van vinden. Maar ik beperk alles wel. Neem dus een klein kinder chocolaatje met een klein bakje chips. En probeer daar dan echt van te genieten.
Als je moeilijk maat kan houden is het misschien wel een idee om als je snaaidrang hebt, gewoon 2 boterhammen te eten. Als dat de oplossing voor jou is, is dat niet zo slecht lijkt me en met borstvoeding moet je wel goed eten, je lichaam zal het wel nodig hebben denk ik.