Nou na een hele tijd heb ik mij durven wegen. 103. +2 vergeleken met toen ik zo ziek was en aan het uitdrogen was. Ik zit een beetje af te vragen hoe ik het aan ga pakken. Ik heb best veel trek, en als ik mijn dieet hoeveelheid aan probeer te houden eet ik even veel als mijn (slanke) kleuter. Ik geef bv en dat lijkt mij niet helemaal de bedoeling. De trek in snoep/chips/koek gaat dan ook echt aan mij vreten 24/7. De afgelopen tijd heb ik best veel gesnoept. Zou het een goede stap zijn om boterhammen te gaan 'snoepen' als ik trek heb? Ik heb eerder low carb dieet gedaan, daar kreeg ik hypoglykemie klachten van. Ik wil zo graag iets wat ik vol kan houden en wat niet een voortdurend gevecht word. Daarvan weet ik inmiddels vooraf wel dat ik het niet de rest van mijn leven vol ga houden. Griekse yoghurt heb ik ook al een tijdje geprobeerd maar over de hele dag gezien heb ik daarnaast dan nog behoefte aan even veel maaltijden als wanneer ik dat niet eet en het is niet calorieloos ofzo.
Ik ben iig pokemon go weer aan het installeren. Dat is wel weer een leuke manier om aan beweging te komen.
Edit offtopic. De app wil niet alleen mijn email maar ook het wachtwoord van mijn email. Wat is dat nou voor geks. Weet iemand misschien een manier om dat te omzeilen?