Robije ja lastig hรจ met zoveel stress en drukte. Ik word dan ook makkelijker.
Jeanine89 maar op zich wel netjes, een halve kilo eraf deze week!
Kyra73 oh wat balen en so herkenbaar! Ik ga nu weer 2 dagen goed maar weet ook dat dat opeens over kan zijn. Zo frusterend!
Kaatje85 gaat bij jou ook niet zo lekker dus. Lijkt wel of het in de lucht hangt. Op het werk ook mensen niet helemaal fit en niet lekker in hun vel. Ik ook niet helemaal maar al wel beter dan gister gelukkig en voel me wel fijner. Merk dat ook gelijk met eten.
Pietje1987 dat valt zeker heel erg mee! Ik had het laatst ook, toch meer gesnoept dan de bedoeling was maar wel 300 gram eraf (mocht ook wel want ik moet weer richting de 90)
Sprankeltje vervelend hรจ dat je dan toch zo'n grens over gaat die je niet wil. Zo balen! Ik hoop dat je de knop weer kan vinden! Ook met etentjes enzo moet afvallen te doen zijn, want zo is er altijd wel wat en dat schiet niet op (maar ik herken het hoor, ben regelmatig ook zo ๐). Kan je niet beter fietsen dan wandelen?
Femkes oh dat is zo vervelend! Eet je verder wel goed? Of teveel of misschien wel te weinig? Want dat kan het afvallen ook tegenhouden. En ik herken dat je denkt, wat maakt het uit. Maar ja, daarmee ga je inderdaad helemaal niet afvallen...
[verwijderd] heel erg netjes! ๐๐ป
Luca75 nou netjes toch inderdaad, had ook iets erbij kunnen zijn ๐