Wauw wat goed dames.
En wat een lekker weer he? Hier afgelopen vrijdag gewogen en er was 0.8 af. In totaal nu 5.3 kilo. Gisteren ging het minder... heb gisteravond een halve chocoladeletter gehad, oeps.
Vandaag weer vrolijk verder!
Wauw wat goed dames.
En wat een lekker weer he? Hier afgelopen vrijdag gewogen en er was 0.8 af. In totaal nu 5.3 kilo. Gisteren ging het minder... heb gisteravond een halve chocoladeletter gehad, oeps.
Vandaag weer vrolijk verder!
Hier -1.3
Nog steeds ziek ondanks antibiotica
Van de week maar weer naar de dokter
Hm hier gaat het bagger, wil het morgen weer oppakken.
Blijdorp en Louan zijn weg van dit forum, zo jammer!
o wat jammer. Waarom zijn ze weg?
Beterschap Pantoffelheldin
Vandaag 16 km gelopen in totaal! En ik begin eindelijk af te vallen geloof ik.
Ik kletste ook wat minder hier mee, omdat ik gewoonweg niet afviel. Ik sport ook eigenlijk niet, dus misschien niet heel gek.
Maar sinds 3 weken heb ik geen chips, koekjes en ongezonde dingen gekocht/gegeten. De cola is ook het huis uit, super fijn! En tegenwoordig kan ik het chipsgangpad in de winkel goed negeren, terwijl chips echt m'n favoriete zoute snack is. Ik kon vroeger een hele zak in รฉรฉn keer wegwerken
Maar goed, daar ben ik dus wel trots op en vandaag was de eerste keer dat mijn weegschaal dat ook vond
Zit nu op 66.2 kilo geloof ik
Ik heb de kinderen beloofd dat ze morgen bij de maccie mogen eten. Dat wordt op mn handen zitten want ik heb een zwak voor dit keten
[verwijderd] oehh succes! Ik moest vanmiddag ook m'n best doen om er voorbij te rijden, had berehonger!
[verwijderd] Ik denk dat ik mijn warme maaltijd tussen de middag neem. En dat ik gewoon wat yoghurt mee smokkel iig goed plannen vandaag haha
Allesvoordekids.nl doet het niet meer op mijn werk, wordt even omslachtig met de tabel maar het komt goed
@[verwijderd] ik heb bij jou nu 8 kilo eraf staan in totaal, klopt dat?
[verwijderd] beterschap, wat vervelend dat je ondanks antibiotica toch niet beter bent!
Luca75 vanwege de sfeer in wat topics op het forum. Zo jammer want kon ze echt waarderen! En niet alleen in dit topic.
Robije oh jee, hoe gaat het nu? Ik heb het idee dat ik nu wel weer in de flow kom.
Luca75 ja het is echt heerlijk weer! Wel confronterend, want moet nu toch echt wel goed aan de bak!
Hoe is het met de rest?
@[verwijderd]
@Femkes
@Huggybird
@Kaatje85
@Klaver
@Kyra73
@[verwijderd]
@Lisa280887
@Luuz
@Marloes80
Pietje1987
@Rietje88
@Skye
@Sprankeltje
@Sweetl
@Wondertjes_1992
Morgen weer weegdag, denk dat het tegen valt! Was een erg leuk weekend met veeeeeel te veel eten
@Snoopy1979 Druk, moe hoop, beetje stress omdat ons huis te koop staat.. Dan wordt ik toch wat makkelijker, nu is t ook nog vakantie dan ben ik meestal al wat losser. Komt wel weer goed, maar nu even niet.
@Snoopy1979 lief dat je het vraagt. Het gaat echt waardeloos! Te druk in mijn huis, hoofd en totaal geen motivatie. Ik durf niet eens op de weegschaal te gaan staan.
Vond het hier ook tegenvallen vandaag. 78,4. Morgen onze oudste haar kinderfeestje en erna naar de MC, weekend vieren we haar verjaardag dus vermoed dat er volgende week ook niet veel af zal zijn.
Ik ben er ook nog . Gaat niet zo lekker . Zit niet lekker in mijn vel en de knop wil niet om. Probeer wel te blijven hardlopen.
Vandaag kleine plus, nu 71,1. Ik had eigenlijk een grotere plus verwacht, dus valt mee!
Succes dames, jullie kunnen het! Blijven doorzetten he !
Hm gister werd 'm ook niet hier. Vandaag weer proberen
Hier weer de tabel:
Wat jammer, ik had helemaal niet meegekregen dat Blijdorp en Louan weg zijn. De meeste van ons zijn juist overgegaan naar hier om weer op een gezellige manier te kunnen praten. Nu kom ik meestal alleen in dit topic en dat is soms al lastig bij te houden.
Hier ook nog niks opgeschoten en ben zelfs over de grens heen waar ik niet over heen wilde. Nog een week en dan wordt het hier wat rustiger met feestjes etc dus dan ook weer een beter moment om te starten. Vandaag weer een stuk gewandeld dat viel flink tegen en meteen weer last. Even een goede middenweg zoeken.
Hier gaat het uitgesproken prut! Weer 93.1. Er gaat dus gewoon niets af en ik ben het wel een beetje zat. Eigenlijk de neiging om me vol te vreten, maar ja, dat helpt natuurlijk helemaal niet.
Vanochtend 92,2 Beetje stil gestaan afgelopen week, maar dat is altijd als ik ongesteld ben, nu weer op weg naar beneden