[verwijderd] Haha wat leuk! Is al best snel toch, of ben je al wel wat langer uit elkaar? Niet dat het iets uitmaakt ofzo π. Is er een kans dat het wederzijds is???
Wondertjes_1992 goed bezig!!!
[verwijderd] Wow wat ontzettend goed!
Sprankeltje als ww voor jou werkt, zeker doen!
Geen idee meer hoeveel ik betaald heb, kan het ook niet terugvinden, maar volgens mij was het alleen de invite a friend actie.
Femkes jij ook weer mooi een kilo eraf! Ja het is heel slim om alleen te nemen wat je Γ©cht heel lekker vindt, en niet nemen omdat iedereen het neemt of omdat je het wel een beetje lekker vindt.
[verwijderd] dat vond ik ook het nadeel van ww, dat je snel al weinig at, is eigenlijk ook niet goed. En ik beweeg heel veel maar je activity points kan je beter niet opmaken zeggen ze, dan is het helemaal slecht.
Skye netjes!
Elsie89 heel netjes zeker na 3 keer uit eten! Succes met weer beginnen met werken, ik vind het heel fijn, ritme hebben, dan houd ik het veel makkelijker vol.
[verwijderd] weer goed op weg! Ik ben vanaf vandaag weer begonnen, gelukkig niet nog meer dan die 2 kilo aangekomen π. Heb wel veel gesnoept en gegeten maar ook veel bewogen dus blijkbaar toch goed gecompenseerd. Hoop eind van de week weer onder of bijna onder de 90 te zitten. Zie net dat ik afgelopen vrijdag (voor de tabel) een halve kilo meer woog dan nu, daar ben ik echt wel blij mee, dat ik niet in 2 weken tijd 5 kilo ben aangekomen π
[verwijderd] netjes toch, gelukkig ben je weer beter!
Pietje1987 fijn dat je genoten hebt! Moet wel lukken toch een paar onsjes nog eraf!
[verwijderd] Waarschijnlijk volgende week dan wel wat eraf, goed dat je de moed erin houdt π