[verwijderd] Heel netjes hoor, 2,5 kilo eraf!
[verwijderd] ben die 2 kilo vrijdag niet kwijt met hoe ik nu bezig ben... maar goed, ik ga het snel weer oppakken! Voel me even niet zo lekker de afgelopen dagen... bleh...
Ik herken het, het saboteren, bij mij dus bij de 90 grens (en voorheen bij de 80 grens, maar ja, zat ik daar nu maar...). Zo stom!
Luca75 nee is ook geen vet, maar toch, wel balen. Goed dat jij je niet hebt laten gaan!
Mooi hoor, 8 ons eraf sinds vrijdag!
Als we friet eten eet ik nooit een snack erbij, ik vind friet al genoeg calorieën 😉. Wel met echte mayo als we het bij de snackbaar halen, thuis heb ik inderdaad ook dit friteslijn.
Jeanine89 bijna uit de 80!!! Nog heel even! Hoplijk na je patat en chocola maandag toch er wat af.
Kaatje85 wel lekker genoten dus, ook belangrijk! Hopelijk nu weer op de rit!
Sprankeltje fijn dat de uitslag goed was! Ik herken het, niet goed in je vel zitten door je gewicht (maar daardoor ook weer emo eten). Succes!
[verwijderd] herkenbaar, straks is het opeens zomer en dan shit!!!! Maar ik geef ook niet op ook al gaat het nu even prut! En inderdaad zo stom, de kilo's komen er zo snel weer aan als je even niet oplet!
Robije een gebakje af en toe kan best in je eetpatroon passen 🙂. Ik eet ook elke dag chocola 😀
Pietje1987 heel erg netjes, goed bezig hoor!
[verwijderd] wat fijn dat je het niet herkent en dat het zo goed gaat! Hier denk ik heel vaak dat de knop echt om is en dan toch kan ik zo weer de andere op doorslaan.
[verwijderd] heel veel beterschap! Afvallen is fijn maar niet op deze manier natuurlijk.
[verwijderd] heel fijn inderdaad!!!!