Volgens mij heb ik goed gepoept vandaag want er was 1 kilo af en heb er niks voor gedaan πŸ˜‚

Ben nog steeds zoekende. Als allereerste moet ik beter gaan drinken. Drink nu veel te weinig en tis geen water dan πŸ˜‘

Sprankeltje fijn dat het langzaamaan een beetje beter gaat!

Luca75 mijn doel staat op 8000 stappen, maar daar ga ik meestal ruim overheen. Zit tussen de 13 en 20 duizend stappen per dag πŸ˜‰. 100000 stappen de afgelopen 7 dagen πŸ™‚
    Ik vind fruit echt heerlijk, maar ligt er wel aan wat. Diepvriesfruit door de yoghurt is zo lekker!

[verwijderd] 1 donut moet kunnen joh! Volgens mij las ik ergens dat je daarna nog gesport had. Als je er verder een beetje rekening mee houdt moet 1 donut wel kunnen.

Pietje1987 Oh wat jammer! Maar ja, wel van genoten, een boost voor je stofwisseling πŸ˜‰ en nu gewoon weer verder oppakken!

[verwijderd] oh wat balen! Maar probeer jezelf weer te herpakken! Elke dag is weer een nieuwe kans πŸ™‚

@[verwijderd] netjes hoor! πŸ‘οΈ

[verwijderd] welkom en succes! Als je in de tabel wil, laat maar weten πŸ™‚

Dahlia haha πŸ˜‚ Goed op weg dus al! Water drinken vind ik ook lastig in de winter, ik drink veel thee, meestal groen of wit en thuis zwart.

Hier 91.2, afgelopen zaterdag 91.1, daar hoop ik komende zaterdag toch echt wel onder te zitten! Dan ga ik voortaan het gewicht van zaterdag aanhouden. En toch ook in het weekend me iets minder laten gaan, maar vind het moeilijk hoor, zo zonder ritme. Vrijdag is mijn vrije dag en dan ben ik meestal wel druk, maar ook dan wordt het lastig. En dan het weekend helemaal. Maar ik ga het weer proberen πŸ™‚. Gister had ik echt geen zin om te sporten, maar toch even een half uurtje gedaan en achteraf wel blij mee natuurlijk. Merk dat alles snel slapper wordt (komt ook door mijn leeftijd πŸ™ˆ ), dus moet echt wel wat krachttraining doen.

Ik ben net thuis van een etentje en ik heb er even heerlijk van genoten 🀣 morgen maar niet wegen!

Skye, klinkt goed, wat heb je gegeten?

Snoopy1979, goed dat je toch gegaan bent. We zijn denk ik van hetzelfde bouwjaar en idd wordt alles slapper. Heb ook niet meer de illusie dat ik dat nog goed ga krijgen. Ben tijdens mijn 3 zwangerschappen steeds 30 kilo aangekomen dus je kunt je denk ik wel voorstellen hoe mijn buik eruit ziet.

Vanmorgen gewogen en er was 1.1 kilo af. Heb er dan moeite mee om trots op mezelf te zijn. Denk dan al meteen weer van: volgende week al het wel minder zijn enz. Waarom kan ik niet gewoon denken: dat heb je maar mooi geflikt. Ben komende maandag 3 weken bezig en ben nu 3,7 kilo kwijt. Nog 11.6 te gaan.

• [verwijderd]

Zojuist een bewuste keuze gemaakt voor mezelf.
      Best een beetje trots op.
      De hele familie gaat aan de patat met snacks en ik eet lekker een pokebowl met zalm.
      Heerlijk en die patat die houden ze maar lekker haha

Luca75 ik heb tapas gegeten dus van alles wat en een heerlijk toetjeπŸ™ˆ
        En ook al is het maar 1,1 kilo you did it!

• [verwijderd]

Hoe gaat het bij jullie? Beetje genietend van het weekend? Ik merk wel dat hoe langer ik bezig ben, hoe meer "genieten" een andere inhoud krijgt. Ik heb helemaal geen zin meer in chips en zoetigheid, dat maakt het makkelijker om vol te houden. Qua kilo's ben ik niet veel kwijt geraakt de afgelopen paar weken. Maar gisteren heb ik foto's gemaakt van mezelf en die vergeleken met foto's van 2 weken terug. En dan zie je duidelijk veranderingen. Ben ook meer gaan bewegen de laatste tijd (hometrainer, 20 minuutjes per dag en laag tempo), dus ik vermoed dat er meer spierweefsel is gevormd.
          Ik ben iig blij met de foto's. Volgend weekend heb ik mn maandelijkse feestje dus ik vermoed dat er dan door het vocht vasthouden niks af is.

En hoe gaat het?

We vierden gisteren de verjaardag van onze oudste. 15 Wordt ie alweer. We beginnen dan eerst met vlaai, daarna komen er nootjes en chips enzo op tafel en dan maak ik nog wat te eten. Deze keer had ik beenhammetjes gemaakt. Kon iedereen een stokbroodje beenham maken.

Normaal at ik altijd vlaai (en dan 's avonds en de dag erna nog meer want er blijft altijd over), daarna chips enzo en dan nog avondeten. Deze keer had ik me voorgenomen dat ik mocht kiezen, of een stuk vlaai, of wat chips. Niet meer en, en, en.

Ik heb liever chips dus heb geen vlaai gehad. Paar handjes chips en bij de beenham het ook bij 1 broodje gelaten ipv 2.

Appelsap, goed dat je al verschil ziet. Ik ben nu bijna 4 kilo kwijt en ik had gisteren weer een blouse aan die me niet eer paste. Ook mijn winterjas zit weer wat ruimer.

Ik heb me gisteren gewogen en toen woog ik 93.1, vanochtend 92.5
            Dus nu twijfel ik een beetje wat ik aan zal houden, de vorige keer op zondag gewogen, dus eigenlijk wilde ik dat blijven doen, maar dit is natuurlijk wel een groot verschil.
            Ik heb net besloten om mezelf weer financieel te belonen voor elke kilo die eraf is. Dat heb ik de vorige keer ook gedaan en dat vond ik heel prettig werken. Op die manier spaar ik voor nieuwe kleren en zie ik tegelijkertijd wat ik bereikt heb, dat is nog wat extra tastbaar.

• [verwijderd]

Hier gaat deze week heel slecht dus volgende weken worden weer balans vinden.

Vanmorgen weer 0.7 eraf. Man is jarig vandaag dus morgen denk wel een kleine plus maar goed die is er vast volgende week zondag wel weer af.

Hier is de griep toegeslagen en geen zin om te koken . Vrijdag al broodje kroket en vanavond patat 😳 heb gisteren wel nieuwe hardloopschoenen gekocht. Hoop dat ik dinsdag genoeg hersteld ben om ze uit te proberen

• [verwijderd]

Hier niet zo'n top weekend
                    Ik begon goed maar helaas
                    Verjaardag/ housewarming/ feestje
                    Tja en daar zijn hapjes haha
                    Nou ja het was gezellig en we zien morgen wel wat de weegschaal ons verteld.
                    Morgen maar weer keurig netjes in het gareel

Ik was 100 gram aangekomen vanmorgen. Woensdag ben ik jarig dus taart op mijn werk en s’avonds uit eten dus de rest van de week strak op rantsoenπŸ˜‰

Hier gaat het goed, alleen in het weekend niet, maar goed, ik val per week wel redelijk goed af dus ik vind het eigenlijk wel prima. Doordat ik in het weekend wat meer mag kan ik de rest van de week makkelijker streng zijn en heb er dan ook weer zin in. Gister woog ik 90,5! Vandaag weer 91 en ik begon vandaag goed maar toen ging mijn dochter een taart bakken... Zal morgen wel 91,5 wegen. Maar dan weer ertegenaan en dan is het er zo weer af en meer. Heb wel tegen de kinderen gezegd even geen taart meer bakken voorlopig πŸ˜‰ (gister had mijn jongste gebakken). Want dit wordt wel een beetje te gek en ik moet toch proeven en stiekem snoep je dan tussendoor ook teveel...

• [verwijderd]

Mooie taart @Snoopy1979

Vandaag is mijn weegdag en tot mijn grote verrassing toch een halve kilo eraf, blij mee! Ik heb gelukkig geen last van snoepen en ongezonde trek, dat wil wel helpen.

• [verwijderd]

Ik heb de weegschaal opgeborgen. Ik was er te obsessief mee bezig en bij mij werkt dat averechts. Uiteindelijk moet je blij zijn met wat je ziet in de spiegel, daar zegt een getal op de weegschaal eigenlijk niks over. Betekent niet dat ik niet verder ga met afvallen haha. Ik ga mn eten goed bijhouden en weeg 1x per maand.😁😁😁

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Hier zoals verwacht aangekomen
                            +0,9
                            Ach wat er snel bij is gaat er snel weer af
                            Dus over 2 of 3 dagen is die 0,9 er wel weer af