[verwijderd] Goed hoor! Dat dacht ik zaterdagavond ook voor de tv, ik neem een eigen bakje. Niet gedaan en veel te veel op...
Skye oh heerlijk, tapas! Te lang geleden voor mij, moeten we maar weer eens een keer van het voorjaar ofzo als ik wat meer kilo's kwijt ben π
@[verwijderd] in het weekend snak ik juist naar wat meer lekkers (ik eet doordeweeks ook wel lekkers maar heel gedoseerd). Wel jammer want dan kom ik een kilo aan en al met al per week dan ongeveer een halve kilo, het zou meer kunnen zijn als ik me in het weekend niet zo zou laten gaan.
Fijn dat je duidelijke veranderingen ziet en mooi een halve kilo eraf!
Luca75 gefeliciteerd met je oudste! Hier is de oudste net 11 en dat vind ik ook al zo oud π. Goed dat je hebt gekozen tussen taart en chips! Hier merk ik wel dat mijn broeken iets losser gaan zitten.
Femkes gewoon het laagste aanhouden π. Volgende week is het dan misschien iets minder dat eraf is.
Goed om jezelf te belonen, heb ik eerder ook gedaan met potjes met knoopjes. Misschien maar weer oppakken π
[verwijderd] succes met oppakken deze week, je kan het! πͺ
Elsie89 Netjes! Nog gefeliciteerd met je man!
Kaatje85 beterschap!
[verwijderd] lastig hΓ¨ feestjes enzo (en bij mij de weekenden sowieso), heel gezellig maar zo lastig als je wil afvallen! Ik denk inderdaad dat die 900 gram er inderaad zo weer af is (en die van mij ook π)
Huggybird verjaardag, ook al zo lastig π. Wel lekker van genieten en daarna weer verder!
[verwijderd] succes zonder weegschaal! Inderdaad doen wat voor jou werkt!
Sevenof9 haha goed bezig! Ik woon 6,5 km van mijn werk dus 4 dagen per week heb ik ook al snel mijn beweging aangezien ik bijna altijd met de fiets ga. Vandaag niet helaas, het regende en waaide hard. Hopelijk morgen iets beter. Ga zo wel een half uur wandelen in mijn pauze en vanmiddag ook weer.