Zo, even goed bijlezen en bijschrijven ๐
Hier gaat het goed! Gister had ik echt nog honger na het avondeten en moest nog 2 keer een kwartier fietsen, heb toen een B'tween meegenomen voor de zekerheid als ik echt te flauw zou worden, maar toch niet genomen, was niet nodig. En later ook niet helemaal los gegaan qua snoepen, alleen wat op de planning stond, dus ben zeer tevreden ๐
Ik heb wel chroom besteld, hopelijk werkt dat een beetje tegen de honger.
Zaterdag uit eten, heel leuk en gezellig maar ook weer moeilijk nu ik zo in de flow zit. Maar ga iets lichts nemen (denk kip), een paar frietjes met mayo, geen voor- en nagerecht en een light drankje. Dan moet het wel goedkomen, weer zondag knallen voor een mooi gewicht maandag ๐
@[verwijderd] herkenbaar dat doorschieten, van vroeger dan. Nu ik kinderen heb en 4 dagen werk heb ik geen tijd (en ook geen puf meer tegenwoordig) om door te schieten. Als fiets en wandel ik wel veel, maar dat is allemaal 'nuttig' zeg maar (van en naar werk, met collega wandelen). Dus niet omdat het echt moet van mezelf om te bewegen. Ik ben in 2010/2011 ruim 20 kilo afgevallen, toen getrouwd, en toen zat alles er heel snel weer aan. En helaas is dat nu dus al ruim 7 jaar zo en telkens denk ik, nu ga ik echt afvallen. Hopelijk gaat het me nu lukken, met hopelijk een keer eens blijvend resultaat.
Slim van je om zo'n schema te maken. Als je bolletjes maar vol zijn, de rest is ovebodig ๐
Weet niet meer wie het vroeg, maar ik lunch meestal brood, Heel soms een salade, maar ik vind 2 boterhammen per dag toch wel heel lekker.
@Sprankeltje succes en ik laat je gewoon in de tabel staan inderdaad ๐
Ik heb zelf een fitbit en ben er eigenlijk wel tevreden over, de looks vind ik vooral ook mooi. Bandjes koop ik goedkoop via Ali en hij is een keer kapot gegaan en heb toen een nieuwe tracker gekregen zonder problemen.
[verwijderd] haha dank je wel ๐. Maar jij bent ook goed bezig toch! Die snaaizin wordt vanzelf minder als je het langer volhoudt.
@Femkes succes! Zal ik je in de tabel zetten? Hoeveel wil je kwijt, die 15 kilo? Oh wacht ik hoor het wel na het weekend als je gewogen hebt, succes!
Ik fiets ook altijd, doe er ongeveer een half uurtje over, met de auto is het 10-15 minuten. Maar ik fiets echt altijd, dus het is gewoon inmiddels en is juist raar als ik er eerder zou zijn ๐. Voel me er ook echt niet schuldig over, het is goed voor me, en bespaart benzine (en het milieu ๐)
[verwijderd] haha ik ga ook vaak uit 'ellende' maar naar bed, dan ga ik zeker niet meer eten ๐
[verwijderd] oh zo vervelend als mannen dan opeens met iets lekkers thuis komen! Zo lief maar zo vervelend ๐
Maar goed, de helft valt nog mee toch, en moet af en toe ook kunnen.
Huggybird hopelijk is de bloeding snel over! En dan misschien wat extra gewicht kwijt ๐
Jeanine89 ik heb je in de tabel gezet.
Kaatje85 ach nog even doorzetten met afvallen, dan is die vetrol zo weg!
@Elsie89 wat goed, 2 kilo eraf!!!
Marshmallow ik heb gister ook wat chips op, maar wel afgewogen, niet veel, en daarna niets meer. Moet kunnen toch? Of heb je een hele zak op? ๐
Er ligt hier nog heeeeel veel chips van de verjaardag van de oudste, maar die laat ik liggen tot maart, dan is de jongste jarig (hm, moet even kijken naar de houdbaarheidsdatum nog). En anders ga ik het ook weggeven, of de kinderen moeten even dooreten ๐