Bloem Ietjuh Zo herkenbaar. Hier is het nu een paar dagen echt puin. Maar ik moet het echt weer oppakken anders is het einde zoek. Maar frustrerend dat je er steeds zo mee bezig moet zijn. Het eeuwige gevecht... bleh
Ietjuh Bloem de like voor de herkenbaarheid inderdaad. Succes met het terugvinden van het ritme. 😊 ik ga zo de weegschaal maar is aanslingeren. 😰
Ietjuh Nou -0,1 kg. 🤦🏼♀️ Gelukkig wel veel van dat vocht weer kwijt. Maar merk dat mn vingers toch nog wel wat vast houden. Volgende week hopelijk meer.
Snoeki Hier vandaag een goede dag kwa eten. Nog 300 kcal over voor vanavond en ze hoeven niet per se op he. ☺️ Sporten viel wat tegen maar mijn conditie is dan ook nog niet terug van zijn vakantie naar Antarctica 😅
Kyra73 YES! Mijn allereerste doel bereikt: onder de 140. Vanmorgen woog ik 139,4 kg. In totaal nu 11 kilo kwijt. Op naar de 129,9.
Blue Ik droomde vannacht dat ik op de weegschaal van iemand anders ging staan, en die gaf 49.2 kilo aan. Dus ik sprong een gat in de lucht, want zie je wel, mijn eigen weegschaal klopt niet! Die geeft nog steeds 67 kilo aan 😂
Marshmallow Ik ben echt zo slecht bezig. Ik ben ook echt bekaf, dat werkt niet mee zeg maar. Ik ga mijn best weer doen vanaf nu!
Kyra73 Marshmallow kom op je kunt het! Ik moet zeggen nu ik zo'n 2 maanden gezond eet, ik me echt veel minder moe voel.
Snoeki Marshmallow kom op je kunt het gewoon weer verder gaan waar je gebleven bent. vandaag de weegschaal -700gr is toch iets na een weekend met verjaardag en uiteten.
Snoeki Vandaag alle doelen gehaald. Voldoende eiwitten, vetten en koolhydraten en in de juiste verhouding En boven de 12000 stappen ( doel is 10000 per dag) whoot whoot voelt toch wel goed
Bloem Hier gaat het flut. Met de nieuwe banen zo is het ff hel druk. Koolhydraatarm is ook niet echt mijn ding. Dus ik stap mooi weer over op calorieën tellen.
Snoeki Bloem Balen dat het even niet zo lukt. Het is ook wennen met een nieuwe baan, is ook weer een ander ritme vinden he.
Elise75 Het was een rommelige week, dus ipv woensdag vandaag op de weegschaal gestaan... yes, toch 1 kilo er af. Heerlijk dat het zo lekker gaat 😀👍
Skye Zijn er hier mensen die misschien een eet schema hebben en die willen delen? ik ben echt wel bewust bezig enzo en sport me rot en ik kom nu dus aan... ben echt in staat om overal mee te kappen. Ja mijn lichaam word strakker maar ik wil gewoon zo graag 15 kilo lichter zijn alleen ik weet gewoon niet hoe. Ben al anderhalf jaar aan het zwoegen nu..
iMoeder Skye Met sporten heb ik ook altijd dat ik eerst een aantal maanden aankom. Logisch, je gaat spiermassa opbouwen. En daarna ga je gestaag afvallen. Moet er wel bij zeggen dat ik zelf niet op dieeet ben (en ook niet wil afvallen).