Voor het eerst staat er een vakantie in het teken van sport, en daar moet ik dit keer aan wennen. 🙈 Morgen gaan we 3 dagen naar Ameland en als we terug zijn moet N. doordeweeks elke ochtend komen trainen ter voorbereiding van het NK, ondertussen heeft ze ook nog een clinic in Hoofddorp en moet ze in het weekend wedstrijden voor het NK spelen in onder andere Den Helder en Katwijk.
N. is zelf erg enthousiast maar vind het ook spannend, haar team bestaat uit meisjes die ze niet echt kent en minstens 3 jaar ouder zijn en maakt zich druk over of haar spel wel goed genoeg is. Dat laatste vind ik moeilijk, want ik wil echt niet dat zij zich onzeker gaat voelen. Ik hou haar voor dat ze 8 is en ze echt goed is, anders had ze nooit mee mogen doen met meisjes die zoveel ouder zijn. We proberen het allemaal ook niet te groot te maken, en focussen ons nu eerst op een paar dagen Ameland. Ik ga vandaag dan ook bewust niet de planning voor de gehele week op het planbord zetten, maar alleen de 3 dagen Ameland.