Ben ik de enige die met dit soort prijzen. En de 8 verschillende streaming platforms van tegenwoordig weer tot piraterij verleidt word?

Ik wilde laatste bijv Startgate SG-1 verder kijken. Die ken ik van vroegah, ik dacht leuk, kijk em opnieuw. Ik was al een eindje op weg. Maar ik kan nu niet verder kijken, want een deel van de content van Prime, moet je nu MGM of zo voor hebben..? Ik heb al vanalles, ga echt niet dat er ook nog bij nemen hoor. En zo gaat het steeds. Kinderen willen Netflix voor de K drama’s en anime, ik wil HBO voor de series die daar op staan. StarWars films stonden voorheen op Netflix (? Geloof ik) maar daar moet k nu (een duur!) Disney abbo voor hebben. En abbo’s delen met anderen word ook steeds moeilijker gemaakt.

iMoeder ik wissel af. Netflix heb ik wel standaard, maar ik heb Videoland net opgezegd en Disney+ genomen. Ik kijk wat ik wil zien, en daarna zeg ik hem weer op en neem ik HBO weer voor een paar maanden. Ik kan toch niet alles tegelijkertijd kijken, tegen de tijd dat het volgende seizoen van een serie ergens op staat is die dienst weer aan de beurt in het roulatie systeem.

CrazyCatLady oh dit kan ik ook wel gaan doen. De kinderen kijken het meeste via Disney en Netflix dus dat zijn zeg maar de standaard dingen. Maar nu ben ik hbo aan het sponseren zonder dat ik kijk.

Marshmallow ik heb dat heel lang met Videoland gedaan, echt weggegooid geld.. ik had best een uitgebreid abonnement, keek nooit, en als er al iets interessants was keek ik gewoon via uitzending gemist 🫣

Het enige probleem nu is, is dat wanneer ik Disney+ weer ga opzeggen ik ruzie krijg met I, want die is verslaafd aan Hamilton 🙈
        Maar goed, een keer een dvd/blueray kopen is 2 keer abonnementskosten ofzo 🤣

CrazyCatLady ja ik kijk zelf op disney+ genoeg 🙂
          Ik kijk op videoland eigenlijk alleen kopen zonder kijken en het perfecte plaatje. Nu dan omdat het kan echte meisjes in de jungle, maar daarna ga ik het opzeggen hehe.

Marshmallow ik ook alleen kzk en hpp! Maar er zit gewoon een knop op mijn tv om die terug te kijken, dat gaat nergens meer over..

CrazyCatLady oh ja haha. Dat heb ik dan niet want ik heb geen tv abbo. Maar hbo kan ik sowieso opzeggen. Ik kijk daar alleen tbbt en friends. Maar voordat ik dat weer kijk zal het wel het najaar zijn. Scheelt toch weer..

10 dagen later

De grote ontknoping! De film staat er vandaag op en hij kost 15 euro voor huur en 17 voor koop! Zo te zien is hij vanaf eind april goedkoper maar daar ga ik toch maar niet op wachten haha

Vinexkindje Nee precies dat. En het gemak is er ook niet meer als ik film wil kijken en dan eerst het internet af moet speuren of al m’n abonnementen door moet. Om te kijken waar die film staat en evt voor welke prijs als het er niet bij in zit.

CrazyCatLady k wissel af. Netflix heb ik wel standaard, maar ik heb Videoland net opgezegd en Disney+ genomen. Ik kijk wat ik wil zien, en daarna zeg ik hem weer op en neem ik HBO weer voor een paar maanden.

Ik ‘durf’ dat dus nooit omdat ik dan m’n profiel kwijt ben en niet kan onthouden waar ik met wat ben gebleven en welke series waar staan.
                HBO doe ik trouwens sws nooit weg denk ik. Ik heb eeuwige korting omdat ik op de eerste dag lid ben geworden. Dat was toen zo’n actie

iMoeder ik heb disney+ nu voor de tweede keer, en op basis van mijn emailadres heeft hij heel mijn kijklijst onthouden!
                  Hoe dat met series zit weet ik overigens niet, ik kijk daar eigenlijk alleen Revenge en dan ook meteen in zijn geheel af.
                  Ik snap wel dat je die korting bij HBO blijft houden! Die had ik oorspronkelijk ook, maar er ging iets mis bij mijn bank en in plaats van een bericht van HBO dat de incasso mislukt was hebben ze mij er gewoon uitgegooid.. flink balen dus, want dat was een lekkere deal!

Ben alleen wel tegen een ander probleem aangelopen, want:

CrazyCatLady Het enige probleem nu is, is dat wanneer ik Disney+ weer ga opzeggen ik ruzie krijg met I, want die is verslaafd aan Hamilton 🙈
                  Maar goed, een keer een dvd/blueray kopen is 2 keer abonnementskosten ofzo 🤣

Er ís geen dvd/blueray van Hamilton. Disney+ heeft die als abonnement-lokkertje en weigert hem uit te brengen tot de 75 miljoen die ze voor de aankoop van de rechten hebben betaald is terugverdiend. En zoals het er nu naar uit ziet, gaat die vrijwel in zijn geheel door mij betaald worden, want ik zit nu vast aan Disney+ voor die schijtmusical 🙈
                  Da da da, dat da, dat, da da da, da ya da.......

iMoeder HBO doe ik trouwens sws nooit weg denk ik

Die gooien ons straks weg 🥲 ze gaan samen met discovery maar ze zijn nog niet uit wat de naam moet gaan worden. Dus helaas geen eeuwige korting.