Ik ben laatst naar de Wonka film geweest en die vond ik echt super leuk. Ik wil hem nu graag ook met man en andere kind kijken en ik zag dat hij eind januari op Pathe Thuis komt. Heeft iemand enig idee wat ongeveer de kosten zijn van zo'n nieuwe film huren of kopen op Pathe Thuis? Ik heb er tot nu toe eigenlijk alleen oude films gehuurd.

• Trees hebben hierop gereageerd.

Vinexkindje volgens mijn man kost een oude film 3 euro en de nieuwe films rond de 14 a 15 euro.

Trees nee zoveel kost het toch niet om te huren? Eerder om een nieuwe film te kopen lijkt mij.

Meestal 6 euro om te huren en 16 om te kopen

Marshmallow absurd toch die prijs? mijn man had pas deze film uitgezocht, die net uit is. Hij heeft het over premium films? Deze zijn duur. Het is volgens hem afhankelijk hoe populair een film is. Populaire films zijn duur om te huren als ze net uit en zijn schijnbaar premium? Geen idee of Wonka hieronder valt, maar kan mij voorstellen van wel? Of was het geen populaire film?

We wilden pas ook de nun 2 huren en deze was ook nog 15 euro. Hebben we daarom niet gedaan. Als je even wacht wordt het 6 euro om te huren. Dat vind ik zelf een leukere prijs.

Best wel een verschil tussen 6 en 15 euro inderdaad. Hmmm, nu moet ik met mezelf in overleg of ik geduld heb haha. Maar in ieder geval fijn om te weten. Dankjulliewel!

Vinexkindje ik zag dat de nun 2 nu nog maar 5 euro kost. Deze is vrij snel al afgeprijsd. In de kerstvakantie was deze nog 15 euro en volgens mij stond deze er nog niet lang op. Het kan dus best snel gaan.

Ik heb nog heel veel pathe thuis ah actie dingen. Mocht je interesse hebben kan ik kijken of ik codes kan doorsturen oid?
              Dat is een 2de kaartje gratis actie

June Ach wat aardig! Ik heb die code ook maar dat is maximaal 6 euro en ik vermoed dat ik de codes niet kan stapelen. Dus vandaar dat ik wel benieuwd was wat een nieuwe film zou doen. En eigenlijk gaat het prijsverschil nergens over he haha, maar ja, ben toch een beetje gierig opgevoed en als hij binnen no time gratis van de code kan, hmmm ;-)

Trees wow wat idioot zeg. Zoveel ga ik er echt niet voor betalen om iets te huren, dan kan je het beter ngo kopen.

Ben ik de enige die met dit soort prijzen. En de 8 verschillende streaming platforms van tegenwoordig weer tot piraterij verleidt word?

Ik wilde laatste bijv Startgate SG-1 verder kijken. Die ken ik van vroegah, ik dacht leuk, kijk em opnieuw. Ik was al een eindje op weg. Maar ik kan nu niet verder kijken, want een deel van de content van Prime, moet je nu MGM of zo voor hebben..? Ik heb al vanalles, ga echt niet dat er ook nog bij nemen hoor. En zo gaat het steeds. Kinderen willen Netflix voor de K drama’s en anime, ik wil HBO voor de series die daar op staan. StarWars films stonden voorheen op Netflix (? Geloof ik) maar daar moet k nu (een duur!) Disney abbo voor hebben. En abbo’s delen met anderen word ook steeds moeilijker gemaakt.

iMoeder ik wissel af. Netflix heb ik wel standaard, maar ik heb Videoland net opgezegd en Disney+ genomen. Ik kijk wat ik wil zien, en daarna zeg ik hem weer op en neem ik HBO weer voor een paar maanden. Ik kan toch niet alles tegelijkertijd kijken, tegen de tijd dat het volgende seizoen van een serie ergens op staat is die dienst weer aan de beurt in het roulatie systeem.

CrazyCatLady oh dit kan ik ook wel gaan doen. De kinderen kijken het meeste via Disney en Netflix dus dat zijn zeg maar de standaard dingen. Maar nu ben ik hbo aan het sponseren zonder dat ik kijk.

Marshmallow ik heb dat heel lang met Videoland gedaan, echt weggegooid geld.. ik had best een uitgebreid abonnement, keek nooit, en als er al iets interessants was keek ik gewoon via uitzending gemist 🫣

Het enige probleem nu is, is dat wanneer ik Disney+ weer ga opzeggen ik ruzie krijg met I, want die is verslaafd aan Hamilton 🙈
                      Maar goed, een keer een dvd/blueray kopen is 2 keer abonnementskosten ofzo 🤣

CrazyCatLady ja ik kijk zelf op disney+ genoeg 🙂
                        Ik kijk op videoland eigenlijk alleen kopen zonder kijken en het perfecte plaatje. Nu dan omdat het kan echte meisjes in de jungle, maar daarna ga ik het opzeggen hehe.

Marshmallow ik ook alleen kzk en hpp! Maar er zit gewoon een knop op mijn tv om die terug te kijken, dat gaat nergens meer over..

CrazyCatLady oh ja haha. Dat heb ik dan niet want ik heb geen tv abbo. Maar hbo kan ik sowieso opzeggen. Ik kijk daar alleen tbbt en friends. Maar voordat ik dat weer kijk zal het wel het najaar zijn. Scheelt toch weer..