Het zou voor mij echt onmogelijk zijn om een kwartier na wakker worden de deur al uit te gaan. Volgens mij werken mijn hersenen dan nog niet eens volledig. Ik heb echt minstens 5 min nodig om te bedenken welke dag het is en wat ik moet doen. Als ik naar kantoor ga doe ik er wel lang over, dan sta ik om 6.45 op. Wakker worden, plassen, douchen, aankleden, naar beneden koffie en pap maken, katten knuffelen en eten geven, bak leegscheppen, konijn eruit en knuffelen, opmaken en pap eten, mick aansporen om aan te kleden en te eten, naar boven tandenpoetsen en haar föhnen, naar beneden konijn in hok en alle keutels opruimen, spullen pakken en gaan. Mick regelt zichzelf wel, ik hoef alleen aan te sporen. Tas is van te voren ingepakt. We vertrekken 817.
Als ik thuiswerk, hoef ik niet te eten en haar te doen. Dus dan sta ik om 710 op en ga 810 van huis. Meestal heb ik dan ook niet van te voren micks tas ingepakt.
Ik moet trouwens wel rustig eten en drinken als ik naar kantoor ga, ander lukt het niet om nog te poepen voor ik wegga en dan kan ik meestal de hele dag niet.