iMoeder Ja ik vind dat echt extreem. Ik doe alleen al over schoenen, sjaal, jas aan doen zeker 5 minuten. Tanden poetsen is 5 minuten, aankleden 10 minuten.
iMoeder Ik denk trouwens ook dat ik gewoon veel tijd kwijt ben met bedenken waar ik gebleven was en afgeleid raken.
Lijkt mij ook dat je dan afgeleid bent, want dit vind ik extreem lang voor bijv schoenen en jas aantrekken. Hoe minder tijd ik had, hoe sneller ik was en hoe meer focus. Deadlines werken wat dat betreft ideaal bij adhd en daar maakte ik juiste gebruik van. Als ik veel tijd had verzandde ik juist ook in van alles.
Aankleden kostte mij 2 minuten, jas en schoenen hooguit ook 2 minuten (minder denk ik zelfs), badkamer in totaal 6 a 7 minuten (ik poets gewoon 2 minuten mijn tanden, natte lap over mijn gezicht, haar in een snelle knot, dagcrème/ deo op en klaar) en eten 5 minuten. Als ik wilde, was ik in 15 minuten klaar.
Ik ging nog weleens iets eerder mijn bed uit om even 5km te rennen. Dan had ik daarna ongeveer 15 minuten om mij klaar te maken inclusief een hele snelle douche en zelfs dat lukte. Dan ruimde ik verder niks op en liet ik wel gewoon de boel de boel.