Wat zou jij NU willen?
Femkes Een weekend vrij. Geen was (en dan ook niet in hoeven halen), geen kinderen om bij te sturen, geen plannen behalve als ik zelf zin heb, geen verwachtingen behalve de mijne. Ik ben gewoon best wel uitgeput en uitgeblust.
Precies dit wil ik ook.
Realiteit: als ik dit getypt heb ga ik de was doen en enorme boze kinderen krijgen omdat ze hun huiswerk voor morgen niet af hebben en ze dat dus vandaag moeten doen.
Ik wil kinderen die hun huiswerk doen.
Ik wil die strijd niet meer.
Ik heb denk ik echt een trauma nog van het corona thuis onderwijs, toen ben ik er bijna aan onderdoor gegaan.
Minder wind, zodat ik daar zo niet tegenin hoef te ploeteren met hardlopen.
Geef mij nu maar een prachtige voorjaarsdag met veel warmte. Veel zon en een zacht warm briesje. Ik lig achter in de tuin met mijn gezicht in de zon te genieten van mijn ontbijt met verse muntthee en danerolles croissants met aardbeien. Om mij heen hoor ik de vogels en de insecten zoemen en zie ik overal nieuw groen tevoorschijn komen. Heerlijk!
Ik wil naar de sauna. Rust, warmte, relaxen, lezen, nog meer warmte en lekker eten.
Klimaatrechtvaardigheid. En een huis. Maar ik ga maar gewoon yoga doen in plaats daarvan
In de sauna een ochtendje om daarna lekker ontspannen te gaan hobbyen.
Een eigen huis. Zou zo fijn zijn... verder weer eens een nachtje alleen weg. Denk dat ik dat binnenkort weer eens ga plannen.
Ik wil een aangename temperatuur omdat ik het bijna de hele dag koud heb. Het moet nog winter worden
En drie dagen naar de sauna waar ze een menukaart hebben waar alleen maar dingen op staan die goed voor mij zijn zodat ik niet na hoef te denken wat ik het beste kan nemen.
In bad liggen met een serie. Ga ik NU doen
Dat vriend niet zo snurkt en ik kan slapen zonder geluid. Gelukkig moet ie er om 00 uur uit om te gaan werken.
- Bijgewerkt
Ik zou graag wat assertiever willen zijn. Mijn man sprak mij daar vanavond heel voorzichtig, maar duidelijk op aan. Hij vind dat ik altijd veel te voorzichtig ben naar anderen en daarmee mezelf te kort doe.
Ik wil nu een huisje met een tuin en een ton op de bank
Ik wil NU werk doen wat ik ECHT, ECHT leuk vind en dan gewoon maar één of twee dagen per week en voor de rest niet, maar dan wel rond kunnen komen zoals ik dat nu doe
Horen dat ons huis verkocht is en het andere huis definitief gekocht is
Dat alle sinterklaascadeaus binnen zijn zonder dat ik ze heb hoeven uitzoeken en dat alles ook nog perfect is.
Ik wil uit deze eeuwige dagelijkse file