Ik zou op vakantie willen zijn en door een leuke stad lopen en ergens een ice cappuccino to go halen en daarna naar een museum ofzo.

3 dagen slapen

• Manque hebben hierop gereageerd.

Ik zou nu in Lapland willen zijn, en hopen op mooi noorderlicht (hoewel ik liever nog de hele.komende week daar zou zijn omdat er veel kans is op krachtig noordelicht. )

Toch6 Begin maar eens met een uurtje of acht 😉

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

Een fijne flanellen pyjama, een bed en een goed boek. En dan niet mijn eigen bed, maar een hotel ergens.

Een links kabinet 🤓 het gaat veel over politiek vandaag

Verder.. een paar dagen sauna zo fijn zijn

Een big mac en daarna een nacht van 12 uur slapen en de rest van morgen op bed blijven. Zonder gezeur over huiswerk enzovoorts…

Een weekend vrij. Geen was (en dan ook niet in hoeven halen), geen kinderen om bij te sturen, geen plannen behalve als ik zelf zin heb, geen verwachtingen behalve de mijne. Ik ben gewoon best wel uitgeput en uitgeblust.

Femkes is er geen mogelijkheid een paar dagen weg te gaan?
          Ik ga elk jaar een paar dagen met m'n beste vriendin. Laad daar enorm van op

Elsie89 de komende weken niet, teveel activiteiten waar ik niet onderuit kom.
            Ik heb wel over 2 weken en over 3 weken een middag vrij genomen. De eerste middag zal vooral veel sinterklaas zijn, de tweede middag is echt voor mij.

Geen mantelzorg en geen bijbehorende stress van schoonzus. Maar rust en dat alle problemen waren opgelost.

Femkes o dat klinkt goed inderdaad even tijd voor jezelf is heel fijn!

Femkes Een weekend vrij. Geen was (en dan ook niet in hoeven halen), geen kinderen om bij te sturen, geen plannen behalve als ik zelf zin heb, geen verwachtingen behalve de mijne. Ik ben gewoon best wel uitgeput en uitgeblust.

Precies dit wil ik ook.
              Realiteit: als ik dit getypt heb ga ik de was doen en enorme boze kinderen krijgen omdat ze hun huiswerk voor morgen niet af hebben en ze dat dus vandaag moeten doen.

Ik wil kinderen die hun huiswerk doen.
              Ik wil die strijd niet meer.
              Ik heb denk ik echt een trauma nog van het corona thuis onderwijs, toen ben ik er bijna aan onderdoor gegaan.

Minder wind, zodat ik daar zo niet tegenin hoef te ploeteren met hardlopen.

Geef mij nu maar een prachtige voorjaarsdag met veel warmte. Veel zon en een zacht warm briesje. Ik lig achter in de tuin met mijn gezicht in de zon te genieten van mijn ontbijt met verse muntthee en danerolles croissants met aardbeien. Om mij heen hoor ik de vogels en de insecten zoemen en zie ik overal nieuw groen tevoorschijn komen. Heerlijk!

Klimaatrechtvaardigheid. En een huis. Maar ik ga maar gewoon yoga doen in plaats daarvan 🙂

In de sauna een ochtendje om daarna lekker ontspannen te gaan hobbyen.