@Robijn Wat een lul zeg!
Tuurlijk is het niet nodig om het geslacht al te weten zo vroeg. Maar het is wel hartstikke leuk!
Super fijn dat de baby het goed doet en zelfs een beetje voor loopt! Ondanks dat niemand dat sowieso wil, denk ik dat als ik jouw verhaal zo lees, deze lul slecht nieuws ook niet met medeleven had gebracht ofzo. Maar echt heel lomp en kort door de bocht.
Sowieso snap ik mannelijke gynaecologen niet echt. Op de afdeling gynaecologie komen toch alleen maar vrouwen? Kunnen ze dan ook niet even bedenken dat je met je vrouwenprobleempjes dan niet liever bij een vrouw terecht komt?
Want los van een zwangerschap (al kan dat ook anders gaan dan verwacht) kom je daar toch vooral met ongemakken waar je je mogelijk voor schaamt? Dan wil je toch niet met je benen wijd bij een vent?
Al moet ik zeggen dat tijdens mijn tweede miskraam ik daarvoor ook naar de gynaecoloog moest. 2x. Beide keren een andere gynaecoloog gehad. Allebei ook een man. Maar die vond ik wel oke.
Maar dan moet ik ook wel zeggen dat ik op dat moment niet meer zwanger wilde zijn, want toch geen kans op succes, dus ik wilde er zo snel mogelijk vanaf. Maakte me niet veel meer uit hoe. Had dus ook geen zin om te gaan zeuren over een mannelijke gynaecoloog. Maar denk dat ik daar normaal wel anders over denk hoor.