[verwijderd] Hier goed hoor, 32w2d π heel erg moe maar dat ben ik al de hele zwangerschap. Vandaag lopen klungelen met autostoeltje, wilden even rustig kijken hoe en wat, hoe te installeren... je kan maar beter op tijd zijn, niet waar ;-)
Soturi Sowieso is het beter om op tijd door te hebben hoe het allemaal werkt. En de tijd is ook zo om eigenlijk! Moet ik eigenlijk ook nog even doen, kijken of het allemaal past en hoe het werkt.
Jolicoeur Hier gaat het ook goed!! Vandaag 26+3. Heb nog even te gaan, maar juni komt in zicht. Dinsdag heb ik groei echo en kan ik onze Beppie bewonderenπ.
Soturi Super fijn! Ik heb 18 maart geloof ik een groeiecho. Gewoon omdat mijn vk dat standaard doet. Daarnaast afgelopen woensdag een 3D echo gehad. Foto's had ik hierboven al gedeeld toch? Maar die dame die de echo deed, heeft haar daarnaast ook weer volledig bekeken. En ze groeit mooi op schema. Met die dikke bolle wangen van d'r. ππ
[verwijderd] Soturi wij hebben strakjes weer een groeiecho, ben benieuwd π altijd fijn om hem weer even te kunnen bekijken! β€οΈ
Jolicoeur Ja fotoβs had je gedeeld. Mag ik vragen waar jij die trui vandaan heb bij de topics buikfoto? Vind hem echt mooi. Wel fijn dat ze alles heeft opgemeten en het goed doet.
Soturi Jolicoeur Die van de buikfoto van vandaag? Die is van mamalicious geloof ik. Zal even kijken of ik er een online link van kan vinden. Heb hem zelf in een fysieke winkel gekocht.
Soturi https://www.mamalicious.com/nl/nl/mm/zwangerschapskleding/tops/gebreid-zwangerschapsshirt-20004737.html?cgid=mm-tops-maternity&dwvar_colorPattern=20004737_ReflectingPond Deze is dat. Hoewel ik me afvraag hoe dat nu qua kleur zit. Kan hem online alleen maar in die kleur vinden, en in de winkel waar ik hem kocht, was hij er geloof ik ook maar in een kleur. Hoewel die winkel niet heel groot was. In ieder geval is die van mij veel groener dan die uit de link. De kleur van de foto in buikfoto's is veel realistischer. Daarnaast zou ik hem wel groter kopen dan je eigen maat. Die van mij is XL, terwijl ik normaal ergens tussen M en L hang qua maat. Maar in de winkel zeiden ze toen al dat hij kleiner viel. En dat merk ik nu ook wel, qua lengte heb ik niet veel speling meer.
Soturi Ik kan dus ook niet zeggen hoe hij uit zou vallen als je hem online zou bestellen. Volgens mij stond er wel weer groen bij de beschrijving. Terwijl ik de foto toch echt blauw vind. Al vind ik die van de foto wel mooier qua kleur dan die van mij.
Jolicoeur Soturi oh vind die van jou dus mooier qua kleur. Ik ga wel even rond Googlen kijken of ik wat kan vinden.
Soturi Misschien kijken of er ergens reviews staan. Als iedereen daar loopt te klagen dat de kleur zo anders valt, zou je het er nog op kunnen gokken om hem te bestellen.
[verwijderd] Soturi gelukkig weer helemaal goed gekeurd, alleen werkte hij vandaag niet echt mee dus metingen waren lastig te maken.
Soturi Ik moet hem hier ook even delen hoor! Samen met een vriendin van me een muurschildering gemaakt op de babykamer! ππ