Leuk, nu zitten er ook mensen uit 'mijn' groepje op zp hier! Daar zit ik in de juni groep, maar ben later naar mei gezet.

We hadden gisteren de 20 weken echo, alles zag er goed uit πŸ™‚. Mijn dochter heeft een hartafwijking en we hebben 20 procent kans op herhaling, maar tot nu toe wijst niets daar gelukkig op. Wel wordt het hartje extra goed in de gaten gehouden voor de zekerheid, alleen maar fijn πŸ™‚.

Robijn wat fijn dat t voor nu allemaal goed is en dat ze het extra in de gaten houden!

Hier gister vk aan huis gehad en ritje ziekenhuis want mn dochter had me per ongeluk erg hard in mn buik geschopt. Gelukkig alles goed. Kindje en vooral buikje wel stuk groter als "normaal". Moet nu 23e suuikertest doen

• [verwijderd]

Ik heb vandaag mijn 20 weken echo gehad!
    We hebben extra mogen genieten, want ze wilde niet heel erg mee werken. Telkens als de echoscopiste benoemde wat ze wilde controleren bewoog ze weer.
    Onze vermoedens werden ook bevestigd, we krijgen een 2e meid! Ze is in de buik eigenlijk al net als haar grote zus. Het was precies hetzelfde met haar namelijk hoe het verloop van de echo ging πŸ˜…
    Ik voel me wee r wat rustiger, wat vrolijker zelfs. Maar mijn vermoeidheid speelt me echt parten helaas.

@Born2bme gelukkig is alles goed ondanks de trap in je buik! Spannend zo'n suikertest.. moest dat bij de eerste ook?

• [verwijderd]

Hier vandaag weer controle bij verloskundige gehad op 24w5d, alles goed dus we mogen gewoon weer over 3 weken terug komen

Ik heb vandaag me 20 weken echo gehad, maar die kleine meid had er totaal geen zin in. Wat ze kon zien was goed, maar moet dinsdag terug komen om hartje en rug te bekijken. Heb twee keer rond gelopen en staan springen, maar ze lag lekker en wilde totaal niet meewerken πŸ˜”

En ik denken dat die van mij eigenwijs was door steeds weg te draaien. Maar hier is alles wel in een keer gezien.

Soturi haha doe van jou deed nog iets. Die van mij lag onderaan de zak met haar kin op der borst 1 arm boven haar hoofd de andere langs de lichaam alsof ze in een hangmat lag. Bewegen ho maar zelfs ook nog met een kussen onder me reed gelegen in de hoop dat ze naar boven zou komen. Ze ligt namelijk erg ver naar achteren bijna op me staartbeen zei de echoscoptiste

een maand later
      • [verwijderd]

Soturi ❀️❀️❀️❀️ Heerlijk toetje!

Hoe gaat het met iedereen hier eigenlijk?

• [verwijderd]

Hier goed hoor, 32w2d πŸ™‚ heel erg moe maar dat ben ik al de hele zwangerschap. Vandaag lopen klungelen met autostoeltje, wilden even rustig kijken hoe en wat, hoe te installeren... je kan maar beter op tijd zijn, niet waar ;-)

Sowieso is het beter om op tijd door te hebben hoe het allemaal werkt. En de tijd is ook zo om eigenlijk!
      Moet ik eigenlijk ook nog even doen, kijken of het allemaal past en hoe het werkt.

Hier gaat het ook goed!! Vandaag 26+3. Heb nog even te gaan, maar juni komt in zicht. Dinsdag heb ik groei echo en kan ik onze Beppie bewonderen😊.

Super fijn!

Ik heb 18 maart geloof ik een groeiecho. Gewoon omdat mijn vk dat standaard doet.
      Daarnaast afgelopen woensdag een 3D echo gehad. Foto's had ik hierboven al gedeeld toch? Maar die dame die de echo deed, heeft haar daarnaast ook weer volledig bekeken. En ze groeit mooi op schema. Met die dikke bolle wangen van d'r. πŸ˜‚πŸ˜‚

Ja foto’s had je gedeeld. Mag ik vragen waar jij die trui vandaan heb bij de topics buikfoto? Vind hem echt mooi.
        Wel fijn dat ze alles heeft opgemeten en het goed doet.

• Soturi hebben hierop gereageerd.

Jolicoeur

Die van de buikfoto van vandaag?
          Die is van mamalicious geloof ik. Zal even kijken of ik er een online link van kan vinden. Heb hem zelf in een fysieke winkel gekocht.