Facebook vind ik zelf ook nog wel handig om onderwerpen gescheiden te houden.
Discord ken ik niet

Whats app heeft ook communities. Geen idee hoe dat werkt en of dat mogelijk wat is.

Ik stem ook voor Discord. Of evt een sub Reddit op Reddit. WhatsApp groep hoeft voor mij niet. Ook niet als het stopt

Bloem ik vind die echt vreselijk irritant. En is eigenlijk ook gewoon een appgroep.

Ik zat vroeger met een groep op een gratis (besloten) forum via forum2go https://www.forum2go.nl/index.hs

Dit werkte toen goed en eenvoudig (zelfde opzet als dit forum, maar met een iets minder luxe uiterlijk), maar ik ben wel een fossiel. Geen idee of dit nog steeds wat is.

Ik hou mijn ZP account en zal daar nog af en toe meeschrijven en -lezen. Maar een appgroep of discord of FB pagina zal ik niet aan meedoen.

Manque
        Ik heb daar ook nog een account, maar onder een andere naam. Weet niet of ik dat nog kan veranderen. Maar ik kijk zelden daar.

Vulpen nou ik ook! πŸ™ˆ

App groep vind ik vaak wel leuk, wel afhankelijk van hoe groot de groep is. Discord ken ik wel, gebruiken oudste kinderen wel, dus zou ik eventueel ook wel mee overweg kunnen.

Vulpen ik heb er gisterenavond nav jullie verhalen weer eens gekeken. Ik heb denk ik het verkeerde topic geopend, want ik zat mij direct alweer te irriteren. Wat dat betreft voelde het wel heel vertrouwd 🀐.

Trees Er is een interessant topic over IsraΓ«l, maar het beheer is gewoon volslagen afwezig. Zo'n groot forum zonder moderators, ik snap dat echt niet.

[verwijderd]
            Er is gewoon een klein clubje dat denkt dat de regels niet voor hun gelden. En beheer staat het gewoon toe.
            En dat geneuzel over een nieuw deel van een bepaald topic openen ook steeds.

Softbasegaming dat is hier toch ook?

Wij zijn toch niet zo mag ik hopen? 🀣

Aurora Er is gewoon een klein clubje dat denkt dat de regels niet voor hun gelden. En beheer staat het gewoon toe.