Ik vind het nog wat te vroeg (voor mij hè, jullie mogen natuurlijk doen wat je wil). Als het forum daadwerkelijk stopt, wil ik er graag bij. Tot die tijd hoop ik dat jullie niet nu al het forum links laten liggen.

Vulpen daar zat ik ook een beetje mee, dat whatsapp dan nu al avdk gaat overnemen

Vulpen
    Ja, ik sluit me hierbij aan. Wil jullie ook niet meer missen in mijn leven.

Zouden we niet op discord verder kunnen gaan? Dat is geloof ik gratis en daar kun je ook meerdere onderwerpen aanmaken.

Ik ben bang dat ik dan de hele dag door appjes krijg en ik ben al zo snel afgeleid. Of dat ik aan het eind van de dag 380 appjes heb.

Ik weet niet wat dat is wat seven zei, maar we kunnen vast ook wel iets anders bedenken.

[verwijderd] Ik vind WhatsApp geen goede vervanging voor het forum hoor trouwens. Het is voor mij een apart ding waar gesprekken gevoerd worden meer vanuit een vriendschap-basis en niet zozeer vanuit (semi-)anonieme basis. Is mijn idee ervan hoor…
        Beide kan heel fijn zijn. Ik zie liever dat AvdK een doorstart maakt zodat de forumstijl van communiceren kan blijven bestaan, dan dat we het hele format gaan veranderen.

Ik ben het met je eens, maar mensen kunnen wel hun tijd maar 1x besteden πŸ™ƒ

Sevenof9 Ik heb dat een keer geprobeerd maar snapte er toen echt helemaal niks van dus dan hebben we duidelijke instructie nodig.

Ik geloof dat we een paar jaar geleden deze suggestie en dit gesprek al eens hebben gehad met zijn alle. Met nu als enige veranderend component dat avdk binnen afzienbare tijd uit de lucht gaat.

Ik wil geen discussie starten, maar destijds vonden vele het geen fijn idee, mede om wat hier gesuggereerd word. Destijds was één van de discussie punten dat vele het idee zouden krijgen dat onderwerpen zich zouden verplaatsen naar whatsapp en dat daardoor de dynamiek en verhoudingen scheef gaan lopen op het forum.

Nogmaals, ik wil geen discussie. 😊 Iedereen is natuurlijk vrij om te doen wat hij/zij wilt.

Tantetil Wel herkenbaar 🀣 Ik zet zulke apps altijd in mijn archief. Dan springt het minder in het oog en kan ik kijken als ik tijd heb. Nadeel is dat je dan ook bijna niet reageert want je bent altijd de mosterd na de maaltijd 🀣🀣

[verwijderd] het is echt niet zo ingewikkeld, ik denk dat iedereen het wel kan leren πŸ™‚ ik gebruik het voor mijn werk.

Tantetil discord werkt met verschillende kanalen die je over bepaalde onderwerpen kunt laten gaan. Je kunt meldingen per kanaal aan of uit zetten. Ik heb zelf altijd alle meldingen uit staan. Het kan ook op de computer als je het niet op je telefoon wilt. Je hoeft dus niet bang te zijn voor heel veel notificaties.

Softbasegaming O top! Goed idee dan wel.

Eerst nu de appgroep en dan later Discord erbij? πŸ™‚

Leuk een appgroep!
          Discord ken ik niet, maar misschien is het een idee.
          Als je met elkaar appt lopen de onderwerpen zo door elkaar denk ik.

Facebook vind ik zelf ook nog wel handig om onderwerpen gescheiden te houden.
          Discord ken ik niet

Whats app heeft ook communities. Geen idee hoe dat werkt en of dat mogelijk wat is.