We hebben een buurvrouw die al een paar keer heeft zitten klagen dat onze zwerfkat haar kat heeft aangevallen. Ik had over een paar van deze claims al mijn twijfel, omdat Caesar in de winter echt de hele dag in zijn hokje voor het raam mij ligt aan te staren en enkel op vaste momenten op de dag even weg was. Ik wist het natuurlijk niet zeker en buurvrouw wist het 100% zeker, dus ik had al aangegeven dat we hem lieten castreren en dat het dan waarschijnlijk beter zou worden.
Ik krijg net een mega pissig appje dat de castratie niet heeft geholpen en dat haar kat gisteren weer is aangevallen door caesar en dat we hem weg moeten doen. Als ze naar de dierenarts moest, waren de kosten voor ons.
Fun fact, Caesar zit nog steeds 30km verderop in een asiel bij te komen van een castratie đ¤.