Rietjesbeker
Huggybird
De trut in mij kwam naar boven, dus ik heb gevraagd of ze zeker wist dat caesar het was, omdat ik sterke twijfels had. Ze wist het 100% zeker, want ze had hem duidelijk gezien en herkende hem direct en ze was not amused door mijn opmerking dat ik twijfels had π€£.
De vorige keren had ik mijn twijfels, maar kon ik het niet hard maken en heb ik de schuld op me genomen. Ik wist namelijk niet 100% zeker dat hij het niet was en zij wel. Ze had het op de buitencamera opgenomen (donker, zwart-wit beelden, kat poseert niet leuk voor zo camera) en we wisten daardoor de tijd, maar je kon er geen kat op herkennen. Alleen dat het een effen kat was, maar een halve km verderop staat een boerderij waar ongeveer 70 katten rondlopen volgens de laatste telling van de dierenbescherming. Ik had caesar ook niet weg zien gaan rond dat tijdstip, maar ik kon het natuurlijk gemist hebben. Ik had toen zo iets ik hou de eer aan mijzelf en neem de schuld op mij, want ik kan er naast zitten.
Ik heb nu aangeven dat het mij toch echt onmogelijk lijkt, aangezien Caesar 30km verderop in het asiel ligt bij te komen van een castratie. Ik heb geen reactie meer gehad. Waarschijnlijk gaat onze andere kat nu de schuld krijgen, maar deze heb ik rond etenstijd naar binnen gedaan en is gisterenavond niet meer op pad geweest.