Voor alle anderen die momenteel kittens hebben:
Hoe gedragen ze zich bij jullie?
Bob is hier continue aan het jagen. Krabt en bijt ons, laat onze oudste kat geen moment met rust, jaagt 'm echt op.
We hebben al advies aan de dierenarts gevraagd, maar het helpt niets.
Vanochtend heeft hij tot 2x toe de baby flink in z'n gezicht gekrabt tijdens het rennen en zojuist terwijl ik de fles gaf bewust in m'n voet gehakt. Ik ben er wel klaar mee đŸ˜Ŧ

Aurora och jeetje wat vervelend zeg! Die van mij kunnen ook heel wild zijn, maar gaan dan vooral met elkaar stoeien. Soms ook wel heftig hoor. Of dan rennen ze honderd keer achter elkaar de trappen op en af, over de bank, in de gordijnen en weer terug. Maar ons doen ze niks. Ik heb helaas geen tips voor je.

Aurora oei, die van ons heeft wel speel aanvallen. Hij rent dan alle kanten op, hangt aan de lamp en pest vooral de oudere kat. Maar niet zo extreem als die van jouw. 🙈

Tommy heeft sinds kort een obsessie voor de wasmachine. Hij word ook echt te dik omdat A. hem stiekem blijft voeren. Gisteren heb ik hem tijdens alle eet momenten maar in de logeerkamer gezet.🙈đŸ¤Ŗ

een maand later

Even uitgebreid voorstellen, onze monsters:

Dit is Dracula. Enorme goedzak, heeft een heeele dikke vacht (vermoedelijk langhaar in zijn voorouders) en is ook extreem groot voor zijn leeftijd. Kitten my ass đŸ¤Ļ‍♀ī¸
    Hij is verzot op knuffelen en bellyrubs. Als hij geaaid wil worden gaat hij koprollen, echt hilarisch

En broertje Boo. Onze kleine, gevoelige bangepoeperd. Dramaqueen die een compleet concert bij elkaar miauwt als hij vind dat hij in de steek gelaten wordt omdat zijn mens naar de wc moet.
    Maar spelen kan hij als de beste, dan verandert hij van een kat die bang is voor spinnen in een ware jager!

Ze zijn eind juli geboren in een pleeggezin, moeder is hoogzwanger op straat gevonden. Ze wonen nu sinds 3 weken bij ons en het is echt een genot om ze in huis te hebben đŸĨ°

Geweldig! Ik dacht dat dracula ouder was. Waar slapen ze?

Tantetil nee hoor, zelfde nestje, maar hij is gewoon de grootste vreetzak 😅
        Overdag slapen ze in het bed van een van de kinderen, 's nachts vooralsnog heel braaf in hun eigen mandje. Voor zolang we het nog kunnen tegen houden đŸĢŖ

CrazyCatLady hier ligt Joey vaak bij mn vriend op bed als die gaat slapen. 😄
          Isabel ligt altijd bij Dafne op bed overdag, en Guus in zn mandje. Maar laatst lagen ze met zn 2en waarempel op dr bed.

Bij ons ligt Ollie ( het grijze mannetje, dat ook zwaarder is) vaak mijn hoofdeind. Ik heb een zacht dekentje naast mijn kussen. Billie ligt op mijn benen of op mijn rug. Ik draai honderd keer per nacht dus het is niet ideaal.

Liekje81
              Tantetil
              De kinderen hebben besloten dat gezien ze toch niet kunnen slapen met de herrie ze in de woonkamer gaan liggen, dus dat is een mooie manier om uit te testen of de heren zich een beetje kunnen gedragen 😅

5 dagen later