Pimpelmeesje ik hoop dat Pieter omtzigt dan een beetje de rem erop kan houden 😕
Dit is mijn hoop ook.
Ik ben er echt ziek van. Ik snap niet waarom zoveel mensen op hem gestemd hebben. Hebben ze zijn plannen wel gelezen? Zo ja, hoe kun je dan achter zoveel haat staan? Hij heeft zich deze verkiezingsronde veel schappelijker opgesteld ipv zich als de scheldende clown gedragen zoals eerder en mensen zijn erin getrapt, maar zijn plannen zijn nog steeds hetzelfde.
Ik ben vaak hartstikke positief en optimistisch, maar dit is gewoon zo verdrietig. Ik snap het volledig als je als partij aangeeft niet met hem te willen samenwerken. Dit druist in tegen alles waar veel mensen in de basis voor staan. Het is in strijd met de rechten van de mens. Gewoon walgelijk.
In het verkiezingsprogramma wordt bij een groot aantal punten aangegeven dat alles wat mis gaat de schuld is van ‘de niet westerse allochtonen’, waarbij de verwachting geschept wordt dat als deze mensen weg zijn er geen wachtlijsten meer zijn in de zorg, geen, huisvestingsproblemen meer, geen geweld meer enz. Ik zie toch behoorlijk wat overeenkomsten met Duitsland 1933. Zelfde tactiek. Fuck het begrip. Ik heb geen zin om mensen te begrijpen, die andere mensen zo haten en zoveel kwaad toewensen. Ik kan wel janken.