Marshmallow Ja, Bij1 was te ver vouwen zeker 🀣

Trees Er scheurde wel wat

🀣🀣🀣

Noordeling Haha, heb je ook enorm staan zweven om uiteindelijk gewoon hetzelfde weer te stemmen? πŸ˜…

Ik ben bang dat we inderdaad moeten verhuizen

Wie zou ons asiel willen geven?

Wil er eigenlijk wel iemand met m regeren?

Marshmallow dit inderdaad.
    Ik ben tegen de vdd (als partij en vooral hoe ze de dingen hebben aangepakt, niet tegen mensen die het stemmen). Maar pvv vind ik nog 100 keer erger.

Ik heb echt geen vertrouwen meer in de mens.

En ook echt een bizar grote stijging van PVV.
      Hoe dan πŸ™„

PvdD maar 4 πŸ˜₯

Bloem Ik denk dat de meerderheid van de mensen de dingen anders willen en dat zo laten zien.

Maar anders op welke manier hΓ¨. Ik vrees dat mensen daar te weinig over nagedacht hebben πŸ™ Ik snap het echt wel hoor, waarom je op de PVV zou stemmen. Maar tegelijkertijd ben ik superverbaasd, ik had even niet meegekregen dat de PVV zo groot zou worden 😬 En ik ben gewoon bang dat het de haat aanwakkert. Ik vind het eng.

Ik ben er gewoon misselijk van.

De hoe dan begrijp ik wel. Ik zou er alleen zelf nooit op stemmen. Ik kan het mij gewoon niet inbeelden dat je een hele bevolkingsgroep hun geloof wilt ontzeggen.

Ik heb trouwens op Omtzigt gestemd.

Vulpen We zullen het gaan zien. Ik denk zelf dat de soep niet zo heet gegeten wordt in wat er dadelijk daadwerkelijk uitkomt. Het wordt altijd op de een of andere manier een compromis. En je hebt ook altijd nog de wetten waar ook de politiek zich aan moet houden.