[verwijderd]
Bij een forse overdosis bij mensen kan je in coma raken en zelfs stoppen met ademhalen. Voor een hond is dit een enorme overdosis. Weet je al meer @Youtan?
Bij een forse overdosis bij mensen kan je in coma raken en zelfs stoppen met ademhalen. Voor een hond is dit een enorme overdosis. Weet je al meer @Youtan?
Zeer zeker bellen. Zij zoeken dan via het gifcentrum uit welke anti ze moeten gebruiken of hoe anders te reageren.
Niet afwachten. Bellen.
De dierenarts zegtdat het in principe niet echt kwaad kan, meestal. Ze zal goed suf zijn vandaag, maar wel in de gaten houden.
We kunnen haar ook een beetje zout geven, dan gaat ze spugen, maar er zijn honden die temazepam als medicijn krijgen. Zolang het geen heel stripje is geweest is er geen paniek...
ze slaap inderdaad als een roosje en snurkt nog harderdan anders.
Dank je voor jullie reacties trouwens!
Ik weet dat het bij kinderen geen kwaad kan, behalve dat ze net als je hond erg slaperig worden.
Fijn dat het voor je hond dus ook geen ramp is! Beter een snurkende hond dan een spoedconsult bij de dierenarts om de maag leeg te pompen op 2e kerstdag...
Youtan gelukkig! Ik vond het best eng toen ik je verhaal las. Ze zal lekker uitgerust zijn morgen
Mijn hondje van 6 kilo heeft een keer een halve strip oxazepam opgegeten, toen was het wel een ritje naar de dierenarts.. maar 5 mg totaal is echt niet zo veel, volgens mij kreeg onze Maltezer dat ook om rustig te blijven een paar jaar geleden.
Maar ik snap absoluut dat je wel gebeld hebt om te overleggen!
Hoe is het gegaan met de hond?
Huggybird ik ben ook benieuwd
Gisteren overdag heeft ze heerlijk geslapen, vannacht was ze er wel klaar mee , maar nadat ik haar terug gelegd heb in haar mand heeft ze de nacht stil doorgebracht. En vandaag geen verschil tw merken.
Youtan fijn dat het geen kwaad kon!