Zo. Eindelijk alles af en ingepakt! Morgen nog een kaartje schrijven en alles in een doos proppen 🎁 Ik hoop zooooooo dat ze het leuk vindt!

Mijn conclusie na vanavond, ik kan niet inpakken 😆🤦🏻‍♀️
Maar goed, morgen nog het kaartje schrijven en erbij en nog 1 dingetje en dan kan ie vrijdag op de post!

Marshmallow Mijn conclusie na vanavond, ik kan niet inpakken 😆🤦🏻‍♀️

Daar kwam ik ook achter. Gewoon standaard wel maar echt wat leuks er van maken kan ik niet vind ik.

Ik moet zo alleen nog even breed plakband halen, dan kan ik de doos dicht maken. Heb alleen duct tape en schilderstape, dat verpest de doos🤭

Ik kreeg mijn doos gister binnen! Super leuk 🎄🎁. Dochter wilde hem meteen wel even opmaken om te kijken wat er in zit 😂.

Ik hoop alleen echt dat ik mijn missende onderdeel van een cadeautje snel binnen krijg 🤞🏻🤞🏻🤞🏻 dan kan ik mijn pakket ook afmaken en verzenden.

Toch6 Dat heb ik ook hoor. Meldde ik hier ook al eerder. Het komt uit een goed hart 💓

Wat schrijven jullie op het kaartje? Gewoon iets algemeens of iets persoonlijks?
      Ik ben een beetje inspiratieloos, de kou heeft mijn hersens aangetast

Uilenmama kaartje is bij mij echt heel algemeen, heb een losse brief erbij gedaan

Doos is klaar en dichtgeplakt 🥳 nu even kijken wanneer hij op de post kan

Mijn doos is binnen!!!! Ben echt zo benieuwd! Er zitten glitters op dus vind het nu al leuk!

Ik wilde dingen op mijn werk uitprinten op om de doos te plakken....Ben ik het gewoon vergeten. Echt zo stom.

Nou de doos is klaar maar ik ben zo onhandig, hij is net te klein 😞 en had geen andere. Heb hem met lelijke tape dichtgeplakt en ingepakt in cadeaupapier.

Oh en ik heb wel een kaartje maar de envelop past nét niet. Dat je denkt: hoe dan?

Hopelijk vindt de ontvanger het niet erg en kan die naast mijn niet-bestaande inpakskills kijken.

Mijn doos is ook binnen! Oh ben zo benieuwd. Waarom hadden we afgesproken dat we pas 1e kerstdag gaan openmaken 🤣

Ik had zo gehoopt op een doos bij mijn kerstpakket. Maar hoe leuk mijn pakket ook is, ik kan de doos niet gebruiken. 😅