Zo. Eindelijk alles af en ingepakt! Morgen nog een kaartje schrijven en alles in een doos proppen Ik hoop zooooooo dat ze het leuk vindt!
Kerstswap 2023
Mijn conclusie na vanavond, ik kan niet inpakken
Maar goed, morgen nog het kaartje schrijven en erbij en nog 1 dingetje en dan kan ie vrijdag op de post!
Marshmallow Mijn conclusie na vanavond, ik kan niet inpakken
Daar kwam ik ook achter. Gewoon standaard wel maar echt wat leuks er van maken kan ik niet vind ik.
Ik kreeg dit bij de anonieme vraag. Spannend!
Toch6 ja ik dus ook. Het ziet er niet uit zoals ik het wilde.
Marshmallow ontvanger moet maar in gedachten houden dat het met liefde is gedaan mijn creativiteit is in mijn hoofd groter dan in mijn handen
Ik moet zo alleen nog even breed plakband halen, dan kan ik de doos dicht maken. Heb alleen duct tape en schilderstape, dat verpest de doos
Ik kreeg mijn doos gister binnen! Super leuk . Dochter wilde hem meteen wel even opmaken om te kijken wat er in zit
.
Ik hoop alleen echt dat ik mijn missende onderdeel van een cadeautje snel binnen krijg dan kan ik mijn pakket ook afmaken en verzenden.
Bijna klaar! Vanavond het kaartje schrijven en morgen op de post.
Wat schrijven jullie op het kaartje? Gewoon iets algemeens of iets persoonlijks?
Ik ben een beetje inspiratieloos, de kou heeft mijn hersens aangetast
Uilenmama ik heb werkelijk nog geen idee.
- Bijgewerkt
Uilenmama ik heb nog geen idee , maar wil iets persoonlijks.
Doos is klaar en dichtgeplakt nu even kijken wanneer hij op de post kan
Mijn doos is binnen!!!! Ben echt zo benieuwd! Er zitten glitters op dus vind het nu al leuk!
Ik wilde dingen op mijn werk uitprinten op om de doos te plakken....Ben ik het gewoon vergeten. Echt zo stom.
Nou de doos is klaar maar ik ben zo onhandig, hij is net te klein en had geen andere. Heb hem met lelijke tape dichtgeplakt en ingepakt in cadeaupapier.
Oh en ik heb wel een kaartje maar de envelop past nét niet. Dat je denkt: hoe dan?
Hopelijk vindt de ontvanger het niet erg en kan die naast mijn niet-bestaande inpakskills kijken.
Mijn doos is ook binnen! Oh ben zo benieuwd. Waarom hadden we afgesproken dat we pas 1e kerstdag gaan openmaken
Mijn doos kwam ook binnen vandaag.
Ik had zo gehoopt op een doos bij mijn kerstpakket. Maar hoe leuk mijn pakket ook is, ik kan de doos niet gebruiken.