Pimpelmeesje daarom ging ik voor mijn 8-letter gok, maar mijn 8-letter gok gaat niet in een pan, dus was achteraf een slechte gok. Ik hou het nu op smurfensnot-slijm, maar ik vermoed dat ik dit fout heb.
Kerstswap 2023
De doos is gevuld en versierd en staat klaar voor verzending! Ik hoop echt zo dat de ontvanger de spulletjes die ik heb uitgezocht leuk vind.... Daar maak ik me bijna nog het meest zorgen over
Rietjesbeker en ik heb niet iets zelf gemaakt, maar uitgezocht wat ik zelf had, hopelijk vind diegene dat ook niet erg. Maar met alles wat er hier speelt (hond, veel verjaardagen) kwam ik er helaas echt niet aan toe...
Ik kan mijn berichten ook gewoon samenvatten als 'twijfel twijfel en onzeker'
Rietjesbeker volgens mij heeft bijna iedereen daar last van
Ik moet nog een briefje schrijven en de doos goed inpakken. Hopelijk vandaag klaar dan kan hij op de post. Om dat nog ruim een week in spanning te zitten of ik niet teleurstel
Femkes en omdat het ook eigenlijk wel leuk (maar spannend) is om iets te geven
Trees In de doos zit minimaal 1 gekocht cadeautje, iets eetbaars, een kaartje met een persoonlijke boodschap voor de ontvanger en jouw (forum)naam. Meer mag natuurlijk. Daarnaast een cadeautje van iets wat je al in huis hebt (recycle!) en/of iets wat jezelf hebt gemaakt (je hoeft dus niks te maken). Iets van wat je al in huis hebt, kan je denken aan bijv. een mooi (kook)boek, een spelletjes wat je nooit meer speelt, een puzzel, iets wat jezelf hebt gekregen, maar niet gebruikt, tijdschriften, decoratie, een sieraad etc. Dit hoeft dus niet iets nieuws te zijn. Uiteraard mag je ook iets maken voor een ander. Pak de cadeautjes mooi in en maak er een feestje van voor de ontvanger.
euh.... ik neem aan dat een brief ook mag he? Anders moet ik op formaat microscoop gaan schrijven
Trees jij schrijft hele leuke, lieve kaarten.
Ik heb vandaag nogal onverwachts een kerstpakket gehad van mijn werk en nu dus de perfecte doos voor de kerstswap
Zonnebloem dank je wel