Toch6 1 tip: geen voetbal geven π€ͺ drama om in te pakken (Heb ik niet voor de swap gedaan hoor π maar voor J voor sinterklaas)
Uilenmama Marshmallow Gewoon vragen aan het supermarkt personeel of ze een doos apart willen houden tijdens het vullen. Ik heb dat ook gedaan voor een klant. En voor mijzelf. En anders kom je naar mij, woon wel in Zuid-Holland.
Pimpelmeesje Ik zou echt zo graag een workshop leuk inpakken doen. Heb t geprobeerd met pinterest maar dat werd echt niks
Trees Pimpelmeesje Heb t geprobeerd met pinterest maar dat werd echt niks Sttt.. niks zeggen π€« Ik heb net een heel pinterestbord met minstens 50 cadeaupapier-ideeen aangemaakt. Ik heb hier dus echt al mijn hoop op gevestigd.
Rietjesbeker Ik heb ook alles binnen, alles in papier, nu nog alles in een mooie doos (en dat ook mooi verpakken). Voor zover ik kan inpakken, uiteraard.
Marshmallow Ik ga vandaag de laatste dingen kopen/bestellen π , dan alles bij elkaar verzamelen. Inpakpapier regelen, doos regelen en opsturen.
Zonnebloem Het inpakpapier is onderweg, de doos staat al 2 maanden in mijn kledingkast alleen de cadeautjes missen. π€ͺ
Honkeytonk Vulpen ja ik moet toch eerst bedenken wat ik wil en hoe ik het ga doen π π€£ mijn concept is een kladblokje met tekst he, met mn idee min of meer wat uitgewerkt.
Marshmallow Honkeytonk oh wow dat heb ik niet, ik denk steeds 'oh ja dit en dat moet ik nog regelen' en dan denk ik 'oh ja dat heb ik ook nog'.
Honkeytonk Marshmallow ja dat heb ik dus ook. Dus schrijf ik het op , anders ben ik het zo weer vergeten π
Honkeytonk Heb ik hen al binnen? Is er een onpartijdige middelman die dit kan bevestigen? Haha. Ik denk van wel.. wel super vroeg al! Dat wordt op mn vingers zitten π€£
Trees Honkeytonk ik kreeg vorig jaar ook een doos ingepakt in cadeaupapier heel vroeg binnen. Dikke twijfel of het nu kerstswap was of niet. Uiteindelijk heeft mijn man stiekem gekeken en het bleek een verjaardagscadeautje van een vriendin te zijn. Bij deze de tip om op je doos te zetten dat het voor de kerstswap is π
Huggybird Honkeytonk ik doe niet mee dus diegene mag mij laten weten of het voor de kerstswap is als diegene dat wil.
Huggybird Honkeytonk π€π€π€ het is inderdaad voor de kerstswap heb ik doorgekregen. Netjes wegzetten en keurig dicht laten. π