Miek89 Ik heb bijna alles binnen, nog wat lekkers balen en dan de boel inpakken. Doos heb ik ook, moet alleen nog iets van vulling zien te vinden.
Trees Marshmallow verhuisdoos van de Action? Supermarkt? Ik was heel voortvarend begonnen, maar zoals altijd stokt dat ergens halverwege en ga ik waarschijnlijk de rest last minute doen.
Liekje81 Bloem nee joh, moet alles nog bedenken en kopen. Heb nog een maand en zoals altijd last minute enzo. π
Miek89 Liekje81 hahaha, tijd genoeg π Totaal andere vraag, ik herinner me als het goed is dat jij altijd heel mooi Inpakpapier gebruikt. Mag ik weten waar je dat koopt π
Uilenmama Marshmallow Gewoon vragen aan het supermarkt personeel of ze een doos apart willen houden tijdens het vullen. Ik heb dat ook gedaan voor een klant. En voor mijzelf. En anders kom je naar mij, woon wel in Zuid-Holland.
Bloem Nou, dat inpakken is niet mijn sterkste kant zeg maar. πHet steekt bleek af bij inpakwonders als Liekje bijv. Maar het komt uit een goed hart π
Toch6 1 tip: geen voetbal geven π€ͺ drama om in te pakken (Heb ik niet voor de swap gedaan hoor π maar voor J voor sinterklaas)
Pimpelmeesje Ik zou echt zo graag een workshop leuk inpakken doen. Heb t geprobeerd met pinterest maar dat werd echt niks
Trees Pimpelmeesje Heb t geprobeerd met pinterest maar dat werd echt niks Sttt.. niks zeggen π€« Ik heb net een heel pinterestbord met minstens 50 cadeaupapier-ideeen aangemaakt. Ik heb hier dus echt al mijn hoop op gevestigd.
Rietjesbeker Ik heb ook alles binnen, alles in papier, nu nog alles in een mooie doos (en dat ook mooi verpakken). Voor zover ik kan inpakken, uiteraard.