Femkes Hopsatee bij ons is de leeftijd verdeling vergelijkbaar, er zit telkens ongeveer 3,5 jaar tussen en zoals met alles, het heeft voor en nadelen. Maar in totaal is het zo gezellig met z'n drieën, het voelt ontzettend compleet. Gefeliciteerd!
Hopsatee Femkes wat ons wel prettig leek was ook dat ze zometeen op school zitten de oudste twee. Lijkt me lastiger weer met uitjes enzo maar andere kant dat loopt ook wel los. De eerste twee jaar sowieso🤣
Cactusje Kleine meid was al een paar dagen aan het zeuren dat ze Smorgens als man uit bed gaat graag naast me wil liggen. Ik zei steeds nee omdat ze de laatste keer steeds aan me zat te friemelen. Nu had ze gister beloofd dat echt niet te gaan doen. Nu heeft ze zich braaf aan haar word gehouden, maar om half 4 vannacht was ze haar papa aan het roepen dat ze naast mij wilde liggen🤣. Daar was ie niet zo blij mee.
Marshmallow Hopsatee gefeliciteerd! Ik was 37 hoor bij de 2e. Leeftijd zegt voor mijn gevoel niet zoveel 😉
Hopsatee Marshmallow Nee is waarschijnlijk ook zo. Maar ik ging Googlen (i know) en toen kwam ik allemaal artikelen tegen over zwanger en 35 plus 😆
Marshmallow Hopsatee oh ja haha. Ik was bv ook in 1x zwanger ook al was ik dus 37. Schijnt ook minder te zijn na je 35e. Niets van gemerkt 😅
Rietjesbeker Hopsatee ach ja, onder de 35 deed ik er 2 jaar over, boven de 35 was het in anderhalve maand raak... 🙃
Huggybird 😢 onze hond heeft pijn.... ze lag te slapen en opeens gaat ze staan, piept en begint rondjes te lopen met haar kop heel laag..... ik dacht dat ze moest spugen op zo dus mijn man laat haar naar buiten. Daar bleef ze maar lopen zo de tuin uit. Toen we haar weer te pakken hadden mee naar binnen genomen en ik zachtjes gevoeld en bij haar achterkant piepte ze hard..... 3 jaar geleden hebben ze geconstateerd dat ze een vernauwing in het ruggenmerg heeft. Toen heeft ze pijnstillers gehad en met rust en langzaam opbouwen met lopen ging het weer goed met haar. dierenarts gebeld en die denkt dat het misschien de doorbloeding in de staart is. We hadden nog pijnstillers en daar mochten we haar een van geven. ze blijft maar staan de hele tijd en ze hijgt.... ik kan hier slecht tegen.... arm beest.... 😢 hopen dat het de doorbloeding is (als dat geen ernstige gevolgen kan hebben tenminste....) en niet weer die rug... 🙏🏼
Huggybird [verwijderd] Rietjesbeker sjorsje ze wilde net gaan liggen maar stond al snel weer op.... de vorige keer dat ze zo’n pijn had zei de dierenarts ‘als een labrador zo pijn laat zien moet het wel heel erg zijn want dat zijn echte bikkels’ Ik zie het ook niet zo zitten om T morgen met haar alleen te laten als ze pijn heeft.... wij moeten beide gewoon naar ons werk.... ik hoop dat mijn man eventueel toch thuis kan werken als dat nodig is....