Hopsatee Bloem haha over dat 3 is leuk..ik hoop niet dat we in 2022 nog lockdowns krijgen. Dat vind ik met 2 al heftig π€£
Bloem Hopsatee Maar dat is altijd zwaar. Met 1 of 3 of 5 of .... De dynamiek veranderd ook hΓ¨. Dus het kan ook heel goed uitpakken. Als je grote broer wordt dan voel je je heel belangrijk en moet je het goede voorbeeld geven hΓ¨ π
Hopsatee Bloem Ja en de jongste is al 4 en de oudste 7 als nummer 3 als het goed is komt. Zal sowieso allemaal anders qua dynamiek zijn. Ben zo benieuwd hoe ze dat vinden. Ik maakte me vooral druk om aandacht verdelen maar iedereen met 3 zegt me dat dat ook gewoon goed komt. Dus dat geloof ik dan maar π€£
Softbasegaming Hopsatee op het andere forum zaten we in een privΓ© gesprek met een paar anderen; Juli 2017
Femkes Hopsatee bij ons is de leeftijd verdeling vergelijkbaar, er zit telkens ongeveer 3,5 jaar tussen en zoals met alles, het heeft voor en nadelen. Maar in totaal is het zo gezellig met z'n drieΓ«n, het voelt ontzettend compleet. Gefeliciteerd!