Sneeuwvlok Zuremat [verwijderd] Ysabella [verwijderd]
gisteravond ben ik op de bank gaan liggen bij haar, lampen uit en uiteindelijk is ze gaan liggen op onze deken op de vloer. Toen ben ik naar bed gegaan. Elk uur wakker geweest om te luisteren maar ik wilde er niet heen want als ze zou liggen zou ze opstaan als ik beneden zou zijn. Vanmorgen voelde de deken warm.
maar ze loopt weer rondjes en toen ze met mijn man naar buiten ging piepte ze constant.... net weer de spoed dierenarts gebeld en ze mag niet nog zo’n pijnstiller omdat die echt slecht zijn voor de nieren en 24 uur zouden moeten werken (deze hadden we nog in huis van drie jaar geleden)
We mochten langskomen bij deze dierenarts in Arnhem maar dat is normaal al een half uur rijden, nu met sneeuw het dubbele denk ik. Om 8:00 is onze eigen dierenarts open dus die bellen we dan. Ik hoop dan dat er iemand hier kan komen want ik zie het niet zitten om met haar in de auto te gaan.....
gisteren liet ze zich eerst niet aanhalen maar na een poosje wel, nu ook niet maar dat komt straks wel. Ik heb gisteren al geprobeerd haar iets ‘op te tillen’ met twee armen onder haar door maar dat geeft ook pijn dus toen wilde ze daarna een uur niet meer bij mij komen....
ze eet wel, en kwispelt ook nog maar met haar staart heel laag, niet op z’n blije labradors zeg maar.....