Bloem Dankjewel. Toch voor gegaan inderdaad...we bleven steeds als we het “afgesloten” hadden (en dingen verkocht zoals de kinderwagen) er weer op terug komen. Steeds weer die wat als. Uiteraard praktische bezwaren (die we ook allemaal kunnen weerleggen) en die zijn ook waar natuurlijk (tenminste ik werd gisternacht wakker en toen was ik ineens weer half panisch van oh 3!) maar uiteindelijk bleef de wens ook en kiezen we dus liever om er wel voor te gaan aangezien we (neem ik aan) geen spijt krijgen van een kind maar wel als we het niet doen wellicht. Gek hoor, want we dachten er echt altijd 2 te willen totdat de tweede er was. Dit voelde een beetje als ok de wens blijft dan wel nu er voor gaan want ik word volgende week 36. Ik merk dat ik het spannend vind het is nog heel pril, ik ben ouder en tot nu toe altijd zo gezegend geweest zonder miskramen en gezonde kinderen. Ik ben dus nog best wat afwachtend maar besloot het toch maar hier neer te zetten. Eerste stappen hè ;-) Maar we zijn heel blij!
Haha ik heb veel mensen met drie in mijn omgeving en ik was ook best gefocust als iemand een derde kreeg dat ik dan zei oh kijk, zij kunnen het ook🤣 dus echt wel een wens. Wat wel gek is dat de jongste na de zomer naar school gaat en zindelijk is dus we zijn uit de luiers en gaan er weer in🤣
Gisteren mijn beste vriendin verteld (heeft er ook 3) die moest aan het zuurstof ongeveer haha. En mijn zusje vorige week want die is al bijna een jaar zelf bezig dus dat vind ik heel heftig. Maar gelukkig voelt ze zich ok. Nu wachten op de eerste echo 1 maart en dan pas bij 11-12 weken weer vertellen aan mensen als alles goed mag blijven gaan.