• [verwijderd]

Kipsate oh die zijn zo leuk! Wij hebben de wereldkaart.

Madeliefje06 Jeetje, wat een schrik!! Hopelijk houdt je dochter, en jijzelf natuurlijk, er weinig aan over. Evt praten met slachtoffeerhulp als je het bodig hebt. Echt heftig hoor. Sterkte!

Ik ben al de hele avond super rusteloos. Ik heb vanmiddag al een stuk gewandeld, toegegeven aan een kleine vreetbui, geprobeerd tv te kijken maar nog zit ik mezelf hier op te vreten 😬

Dag van de leidster oid... of ik per leidster (van de voorschool) een compliment wil doormailen, die schrijven ze dan op kaartjes die aan bloemen gaan.
    J heeft 3 leidsters over 2 dagen. En ik heb geen idee wat te schrijven, van 1 weet ik de naam niet eens, zal vast in een mail staan maar die is na de zomervakantie pas begonnen, dat is 3 weken nu? En J heeft haar maar 1x per week.
    Wij moeten ze bij het hek afgeven en ophalen dus nauwelijks contact.

Van de andere 2 ook geen idee wat te zeggen. Ze doen gewoon hun werk volgens mij πŸ™ˆ

Wij moeten bloem meegeven voor BSO leidster... Hoe dan als ze eerst een beetje dag naar school moeten? πŸ€”

Toch6 je bent een topper!

Klinkt prima voor alledrie πŸ˜†

Wij hebben twee vlindertjes gekregen die T. β€˜moest’ inkleuren πŸ€ͺ dus die leveren we van de week netjes in

Dag van de leidster? Doen ze hier niet aan denk.

Welk of ik foto's wil opsturen van dochter met broer/zus papa/mama en opa/oma dus moet nog even foto's maken πŸ˜‚

Vind het ook wel raar dat ze leidster zeggen trouwens, want er zijn ook mannen die dat werk doen.

• [verwijderd]

Marshmallow

Tegenwoordig word er gezegd pedagogisch medewerker(ster)

[verwijderd] ja dat klinkt beter. Dus dag van de pm'er😁

Ik ben echt zo doodmoe, ga zo maar even douchen als de kinderen en koekje eten. Hoop dat ik er wakker van word.