Wauw ik heb al gekookt voor vanavond, er staat een appeltaart in de oven, de vaatwasser geruimd, de kinderen en mezelf eten gegeven en de keuken weer opgeruimd. Nu hou ik
tijd over voor huiswerk Ik was bang dat ik
het niet zou gaan redden vandaag.
Koffiepraat... Kletsen over van alles wat je bezighoudt ๐
Ik mag niet meebouwen met de knex van m'n dochter
Noordeling nahhhhh gemeen zeg
[verwijderd]
Noordeling Nou zeg!
[verwijderd]
Hooyo-shimbir Ik ben uit bed gekomen, heb koffie en thee gezet en ontbeten en heb R. voorzien van thee en fruit. Ik voel me enigszins tekortschieten bij jouw activiteiten!
- Bijgewerkt
[verwijderd] en @Hooyo-shimbir en zelfs als ze gefrustreerd is dat t niet lukt mag k niet helpen (oke ze zet wel door dat is dan weer wel positief)
[verwijderd] t is zondag lekker relaxen hoor!
[verwijderd] hahaha nou normaal komt er nog geen 10% voort uit wat ik nu gedaan heb op de zondag ochtend.
[verwijderd] Maar jij bent ziek
Ik heb alleen een familiebezoek afgelegd waarvoor we naar de andere kant van de stad moesten fietsen en nu ben ik bekaf
Bloed geprikt voor allergieรซn. Ben benieuwd wat eruit komt. Nu eerst wat standaard allergieรซn, van daaruit wordt gekeken of er meer geprikt kan/ moet worden.
- Bijgewerkt
Vandaag met dochter (3jaar) naar winkelcentrum, moest nog even fiets op slot zetten maar lukte niet dus duurde even. Dochter loopt heel zelf verzekerd naar binnen, gaat bij binnenkomst handen ontsmetten en kijkt af en toe om of ik er niet toch stiekem al aan kom
. Haha was zo mooi om te zien.
Dochter is geen weg loper dus durfde ik wel aan.
Tijdens de zwangerschap toonde man weinig interesse uit zichzelf mbt de baby. Hij is meer van de praktische dingen, zoveel mogelijk mij uit handen nemen zodat ik rust had etc.
Gistermorgen is hij weer naar boord gegaan en vanmorgen was het "tijd voor weekend, ik moet C knuffelen"
Ik heb me er geen zorgen om gemaakt dat hij geen liefde zou voelen voor haar, hij deed bij de andere ook zo tijdens de zwangerschap maar zo'n berichtje is toch wel fijn
14 jaar geleden kregen we verkering
- Bijgewerkt
Ik heb om 17u afspraak bij kapper maar ben zo moe dat ik in bed lig . Niet eigenlijk nog middag eten. Maar ff snel breaker halen zo op weg naar de kapper
Ik heb toen straks 2 jongens in de speeltuin ( nou ja in de speeltuin er nog ver voor) ontzettend streng aangesproken. Het ene jongetje is daar altijd zonder toezicht en pas net 4 jaar. N komt op zijn bmw skelter aangereden en we zijn nog lang niet in de speeltuin of hij word al gesommeerd eraf te gaan. Het ene jongetje zat er binnen 5 seconde alweer op.
Toen heb ik dus ontzettend streng gezegd ; en nu gaan jullie eraf en laten N naar de speeltuin rijden. N bepaald zelf wanneer hij jullie erop wilt laten rijden.
Zo irritant als ouders dan niet meegaan naar de speeltuin en ik altijd politie agent moet spelen met een andere moeder.
Mn schoonzus heeft borstkanker Gelukkig niet uitgezaaid. Volgende week hoort ze wanneer de chemo start en hoe veel en hoe lang enzo. Dan nog een operatie. En immuuntherapie. Gelukkig is het een goed te behandelen tumor, maar mn schoonzus heeft altijd al zoveel pech. En dan dit er nog bij. Vind het echt erg voor dr.
[verwijderd]
Liekje81 wat heftig