Sweetl
Ai, dat valt niet mee. Arme jongen.
Hopelijk wordt de pijn snel minder met het gips.

• [verwijderd]

Sweetl dan is hij echt naar terecht gekomen zeg! 🙁 hopelijk geneest het goed en snel!
beterschap! đŸŒģ

Sweetl ahhh arm ventje. en wat een fikse breuk ook zeg. Hopelijk is onderbeen gips voldoende.

Sweetl ach arm kereltje. Sterkte, hopelijk voelt hij zich gauw beter en hoeft zijn bovenbeen niet ook in het gips!

Sweetl absoluut geen verwijt naar jou, maar ik vind het echt stom dat hij daarmee de hele nacht heeft gezeten. Ik snap niet waarom ze zo terughoudend waren bij de hap.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Sweetl beterschap! 🎈
    arm ventje 🙁

• [verwijderd]

@Sweetl arm ventje, veel beterschap!

• [verwijderd]

Sweetl Ach, arm ventje. Hoop dat dit voldoende is om de breuk goed te laten genezen.

Wat zal hij lekker slapen vannacht!

• [verwijderd]

Femkes Helemaal mee eens! Ik vond dat zelfs van de huisarts gisteren al raar. Ja, je zit er dan een paar uur, maar bij een breuk wil je echt z.s.m. dat er gips omheen gaat, want de pijn is anders niet te harden! Heb zelf als kind meerdere keren uren in het ziekenhuis gezeten en dat was niet leuk, maar als jet gips er dan eenmaal omzat was het zo'n opluchting!

• [verwijderd]

Sweetl agossie arm kind. Beterschap

• [verwijderd]

Femkes Ben ik helemaal met je eens.

Femkes dat snap ik dus ook niet. En het is ook geen scheurtje maar echt gebroken.🙁

@Sweetl ach arm kereltje, hoop dat hij zich snel wat beter voelt. Hopelijk hoeft niet het hele beentje in het gips.

Ik zal maar niet zeggen wat ik van de houding van de HA en de huisartsenpost denk... hoezo is het normaal een kind met een breuk te laten zitten? 😠 Ik vind dit zo nalatig. Echt belachelijk.

Het staat er een beetje scheef zie ik, hij heeft 2 breuken. Eentje aan de binnenkant dit is een scheve breuk en die loopt scheef omhoog. Dit is in het dikke bot zegmaar. En een breuk boven zijn enkel aan de buitenkant van zn been dat is het dunne bot.

Kijk weet je wat het is, ik had direct al het gevoel dat het gebroken was door hoe hij viel en zijn gehuil. Bij de dokter mocht ze er wel aanzitten, hij was daar zwaar onder de indruk en even jammerend/stil. Hij gaf iets druk met zijn voetje maar wilde er absoluut niet op staan. Na heel de avond huilen heb ik de hap gebeld (incl huilend kind op de achtergrond) en die gaven eigenlijk hetzelfde antwoord..
    Vanmorgen heb ik van te voren met mn partner overlegd dat ookal zou er geen breuk te zien zijn ik dan een echo van banden etc
    zou eisen en we net zo lang zouden blijven tot ze zouden vinden wat er was, want hij was echt niet oke. Ookal vind ik het heel naar dat het gebroken is, ik ben wel opgelucht dat ze het hebben gevonden en dat we er nu gelijk wat aan kunnen doen.