Zebrapad schuin voor het huis... Nieuwste spel: automobilisten pesten. Telkens oversteken als er wat aan komt.
Gelukkig een rustige straat en rijdt het meeste zachtjes overdag
Zebrapad schuin voor het huis... Nieuwste spel: automobilisten pesten. Telkens oversteken als er wat aan komt.
Gelukkig een rustige straat en rijdt het meeste zachtjes overdag
Pietje1987 wat houdt de topklas in? Extra/moeilijker werk?
Toch6 dat hoop ik Maar het is dus echt alleen een uitnodiging en geen enkel berichtje of toelichting erbij
Dochter heeft de hele nacht in bed liggen hoesten. Straks maar het zkh bellen of zij wel mag komen. Zoon gelukkig nergens last van. Ze hebben hun jaarlijkse check bij de oogarts (voor dochter de eerste keer).
Hoelang duurt een gemiddelde verkoudheid?
We zijn nooit verkouden hier, dit is de eerste keer. Rémy begon donderdag, Robbie vrijdag. Robbie heeft sinds vandaag er ook een hoest bij. Hij moet vrijdag weer naar school, kan ik er vanuit gaan dat het dan wel zo goed als voorbij is?
toevoeging: Ik had maandag de vaccinaties verplaatst naar as. vrijdag want Rémy was verkouden en niet zo lekker. Maar nu is hij nog steeds verkouden. Kan je vaccineren tijdens een verkoudheid?
[verwijderd]
Volgens mij verschilt dat wel behoorlijk. Kan een paar dagen zijn,, maar ook een week of langer.
Vaccinatie kan wel gewoon, maar als je je er niet prettig bij voelt kan je het ook uitstellen. Ligt denk ik ook aan hoe erg verkouden hij is.
Marshmallow ik heb nu al 2x gebeld naar het zkh om de afspraak af te zeggen en na een half uur in de wacht te hebben gestaan geef ik het op hoor, ik zeg het straks wel in het zkh dan.
[verwijderd]
Verkoudheid duurt over het algemeen ongeveer een week. Kan wat langer of korter zijn. Hier mag dan gewoon gevaccineerd worden, maar ik stelde het dan altijd uit omdat ze dan al niet zo lekker waren en dan ook nog de vaccinatie er bovenop...
Marshmallow
Oh dat schiet ook niet op.. Als ik meer de afdeling bel waar ik moet zijn moet ik mijn vraag inspreken en word ik even later terug gebeld.
Cactusje ja net aan de balie de afspraak afgezegd. Dan maar zo, kan er ook niets aan doen.
[verwijderd] ik ben echt wel een week of 3 verkouden geweest
Ik liet het cb altijd beslissen. Ze hebben 1x geen vaccinatie gegeven omdat mijn dochter RS had maar van mij had het wel gemogen. Maar ik ben daar heel makkelijk in en mijn kinderen ook. Die hebben nooit last van vaccinaties.
Krijg nu vaak te horen dat ik er goed uit zie/beter dan tijdens de zwangerschap. Vanmiddag weer terwijl ik het idee heb dat mn wallen op de grond hangen Blijkbaar zag ik er zwanger beroerder uit dan ik door had
M is uit een klimrek gevallen, ik zag het gebeuren. Recht naar beneden op zijn voeten, links kwam naar terecht. Vanaf ong 1,5m hoogte..
Eerst een half uur gekrijst voor zn leven, nu wil hij er niet meer op staan.. Heb al een formulier van de ha gehad om, als het vanavond nog niet goed gaat, morgen een foto te gaan laten maken (rontgen is al dicht nu.. Anders zitten we uren te wachten nu..) ben benieuwd of het alleen schrik/verstuikt is.. Hij lijkt hem ietsje pietsje te gebruiken/bewegen op de bank nu.
Wel iets.. Niet extreem nog.. Volgens mij. Mag ook niet echt kijken
Sweetl Ach, wat zielig! Hoop dat hij vannacht een beetje kan slapen ermee.
Sweetl wat zielig! Arme knul! Hopelijk is het niet gebroken en gaat het beter vanavond!
Sweetl arme jongen, hopelijk kunnen jullie wel wat slapen vannacht en is het niet gebroken!