• [verwijderd]

Rosemary Ze heeft 2,5 uur geslapen ๐Ÿคฉ

Ze zal zelf ook wel moe geweest zijn! ๐Ÿ˜‚

• [verwijderd]

Voor wie geinteresseerd is in het hele freebritney verhaal, er zijn ineens heel veel doorbraken ๐Ÿ˜‰

• het is officieel vastgesteld dat Britney geen psychische problemen heeft
  • er zijn documenten uitgelekt dat haar advocaat een aanvraag heeft gedaan om het conservatorship over te dragen aan een onafhankelijke partij en haar vader uit de macht te zetten
  • ze heeft een aanvraag gedaan om de hele zaak publiekelijk te maken
  • en er is een officieel statement dat Britney volledig achter de freebritney-movement staat.
    • [verwijderd]

Tantetil is nog steeds heel erg onduidelijk. Haar Instagram is zรณ bizar! Ze plaatst iedere paar dagen dezelfde foto's..
    Ze was vd week live gegaan op het account van haar vriend en die is blijkbaar helemaal gaan flippen dat ze de telefoon moest uitzetten ๐Ÿคทโ€โ™€๏ธ

[verwijderd] ja dat zie ik dus ook steeds. Als ze het wel zelf doet, is ze toch een klein beetje koekoek.

• [verwijderd]

Tantetil ja zeker! Het taalgebruik is ook heel kinderlijk. Maar dat wordt dan weer afgewisseld met posts die door een man geschreven lijken te zijn. Alsof er echt meerdere personen achter het account zitten, en het is maar de vraag of Britney er zelf een van is.
        Ik heb ook verhalen gehoord dat haar team haar bewust instabiel over laat komen op haar social media om haar conservatorship te rechtvaardigen, maar dat zijn natuurlijk speculaties. Als je haar posts van een paar jaar geleden bekijkt was ze veel normaler, terwijl ze toen wel psychische problemen had en nu volgens die documenten uit de rechtbank niet meer (althans, niet ernstig genoeg voor een conservator). Het hele verhaal is echt heel bizar..
        Maar of ze nu psychisch in orde is of niet, het zal in ieder geval goed zijn als het wordt overgedragen aan een onafhankelijke partij.

Als iemand nog een keer durft te zeggen dat waxrn geen pijn doet sla ik die heel hard ๐Ÿคช

Mijn jongste zusje kwam gisteren niet naar verjaardagsfeest van de meiden. Volgens ma omdat ze boos is op mij... want ze mocht van de zomer niet komen logeren aan boord en er wel anderen zouden zijn geweest ๐Ÿคจ Ze heeft het mij geeneens gevraagt. Buiten personeel om is onze oude stuurman 3 nachten geweest omdat we personeel te weinig hadden, zijn vriendin 1 nacht. Alle andere logees zijn geweigerd.
        Rare is dat ze 2 weken terug wel op kraamvisite is geweest en normaal deed ๐Ÿคจ Ik gooi het maar op een pubergroeistuip (ze is 17)

• [verwijderd]

Toch6 ๐Ÿคท๐Ÿปโ€โ™€๏ธ

• [verwijderd]

Toch6 tieners...

Toch6 Ik zou haar gewoon rechtstreeks vragen. Dus zeggen wat jammer dat je er niet was zeg, waarom kon je niet komen? Was het verder wel gezellig?

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

Ik koop wel eens een Engels borduur tijdschrift. Daarbij krijg je een gratis cadeautje.
            Meestal iets om te borduren, met naald en draad, stof en andere toebehoren.

Vandaag was ik mijn mandje met losse cadeautjes aan het opruimen. Zag ik daar tussen een leuk Kerst werkje.
            Die bestaat uit 3 delen, deel 2 &3 gevonden, maar deel 1 is foetsie...Terwijl ik wรฉl het tijdschrift heb...en ik zeker weet dat ik het hen gezien ergens...grr

• [verwijderd]

Zoon is allergisch voor normaal wasmiddel (met een geurtje). Nu gebruiken we eco-spul zonder geur en dergelijke, maar meh, dan ruiken de kleren ook niet zo lekker, beetje muffig blijft het. Heeft iemand een tip?