Vulpen Zijn er eigenlijk kinderen uit regenbooggezinnen op jullie school? Ik zou denk ik heel bang worden als hier zoiets zou spelen. En ook bezorgd om mijn kinderen.
Kan haast niet anders, want 600 leerlingen. Maar ik ken ze zelf niet direct. Het is absoluut een ingewikkelde wijk denk ik, heel volks en veel immigranten, naast een nieuwbouwwijk vol GroenLinks/D66 en volt stemmers. De school is vergelijkbaar qua diversiteit. Er wordt in ieder geval niet mee gescholden of dergelijke en de seksualiteit lessen nemen absoluut wel stelling aan de pluriforme kant.
Vulpen Maar wat ontzettend idioot (en verdrietig en eng).
Zijn zesjarigen niet sowieso fan van regenbogen? Hier tekenen ze die allemaal continu, op veel stickers en kleding komt het terug, en dan echt niet als lhbt-symbool maar meer in de lijn met eenhoorns en Frozen. Totaal overtrokken om daar stennis over te schoppen. En eng dus. Bah.
Nou ja, dat dus. Een regenboog is op die leeftijd toch gewoon een regenboog! De gang daar hangt vol met regenboog tekeningen van kinderen.
Vulpen Wanneer is jullie vakantie? Zou hij dat expres zo vlak ervoor allemaal doen om zo te kunnen zeggen: 'Ik ben er nu 5 weken niet groetjes!' in de hoop dat alle heisa volgend jaar vergeten is? 🙃
Nog een week, dus ze kunnen nog helemaal los deze week. Ik vind het zelf wel relaxed, scheelt een hoop gedoe.