Trees Femkes wat een vreselijke enge gedachte dat er schijnbaar nog zoveel mensen zijn die zo denken. Ik vind dit echt heel verdrietig. Ik realiseer mij ook hoe beperkt mijn eigen kring is. Ik ken dus helemaal geen mensen, die zo denken.
Vulpen Trees Ik ken dus helemaal geen mensen, die zo denken. Ik ook niet, maar ze zeggen dat vast niet tegen mij. Op onze school zijn er vast ook zulke ouders. Oudste heeft een vriendin waarbij het antwoord steeds 'Andere keer' is als ze wil afspreken, ik kan me dan zomaar voorstellen dat dit de reden is. Maar ik weet het niet zeker en blijf daar ook liever onwetend in 😬
Trees Vulpen Maar ik weet het niet zeker en blijf daar ook liever onwetend in 😬 Snap ik, maar ik vind het idee dat dit mogelijk een rol speelt eigenlijk al heel rot voor je 😟.
Femkes Man is gisteren laat opgebleven omdat hij met de band bezig is geweest. Hij heeft uiteindelijk zijn basgitaar op de bank gelegd en die ligt daar nu nog steeds. Mini is dus nu boos omdat dat ding in de weg ligt. Nou had ik natuurlijk gewoon zelf dat ding kunnen verplaatsen, maar ik heb tegen haar gezegd dat ze papa maar even wakker moet maken. Ik had verwacht dat ze tegen mij zou zeggen dat ik haar moest helpen,maar ze is dus nu naar boven om man wakker te maken. Maxi en ik komen niet meer bij.
Huggybird Ik liep net met de hond en toen vond ik dit. Heb het meegenomen want ben bang dat kinderen het vinden en er weet ik veel wat zou kunnen gebeuren. Maar wat nu? 🤔 moet je hier de politie voor bellen? 🤔 of gewoon in de kliko gooien?
Huggybird Rietjesbeker Bloem Ik heb de politie gebeld en de dame aan de telefoon neemt contact op met een eenheid op straat. Ze gaan mij bellen of komen even langs. Ben benieuwd…. Ze vond het fijn dat ik het had meegenomen en niet had laten liggen.
Huggybird Zonnebloem dat weet ik wel zeker! Ze hebben het net opgehaald. Ze denken dat het cocaïne is en dat dit wel een waarde van minimaal €800-€1000 heeft. Ik werd nogmaals bedankt voor het oprapen Ivm kinderen maar ook omdat ze nu weten dat er in de buurt waarschijnlijk gehandeld wordt.
Zonnebloem Huggybird dat zo weinig zoveel waard is hè.🤯 Super dat je het hebt meegenomen en dat je gebeld hebt. Ik denk dat jullie nu wel meer politie door de wijk zien rijden of juist onopvallend.🤓
Huggybird Trees dank je. Op de stoep laten liggen was geen optie Ivm kleine kinderen die het zouden kunnen vinden. Dat lees je nog wel eens in het nieuws. Ik wil het ook niet in huis hebben maar zo maar weg gooien voelde ook niet oké. De agenten waren blij dat ik had gebeld. Ze deden net of Binta het gevonden had 😂 onze drugs speur labrador. 😂 Binta blafte wel 1 keer toen ze de tuin inliepen, de waakhond…. 😂
Trees Huggybird Ze deden net of Binta het gevonden had 😂 onze drugs speur labrador. 🤣 Ik zou bang zijn dat pepper en Bibi het direct zouden opeten. Hier kunnen ze vaak nog geen brokje vinden als deze 10cm van hun neus in het gras ligt 🫣
Huggybird Trees Binta kan brokjes wel goed speuren, T verstopte al vanaf dat Binta klein was brokjes in de woonkamer of tuin en liet Binta ze dan zoeken. Maar dit rook niet naar eten dus dan eet ze het niet op. Ze vreet verder wel van alles op straat hoor, stukje brood, ijshoorntje laatst. Ben altijd bang voor die gekke dingen als spons met gif enzo. 😱
Huggybird Zonnebloem ik was ook in shock 😱🤑 mijn nichtje zei gekscherend ‘je had het beter zelf kunnen verkopen’ 😂 Die agent zei ‘we gaan niet in de struiken liggen om te kijken of er iemand naar komt zoeken, maar het is wel een aanwijzing van drugs handel in de buurt en dat is goed om te weten’
Toch6 En ineens rollen de rekeningen vsn her bloedprikken, nierbekkenontsteking en alle pillen binnen 😅 eerste x was in april. Nu in 2 weken tijd al 5 rekeningen 😅
Rietjesbeker Ik heb eindelijk de ramen gewassen, we zien weer wat als we naar buiten kijken! En ja, ik zou het vaker moeten doen, maar met dit verschil heb ik wel eer van mijn werk 😝